عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل شرکت آبفار استان گلستان با فرماندار شهرستان گرگان


دیدار مدیرعامل شرکت آبفار استان گلستان با فرماندار شهرستان گرگان

دیدار مدیرعامل شرکت آبفار استان گلستان با فرماندار شهرستان گرگان

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفار استان ، مهندس بهزاد هرمزی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند .

در این دیدار مهندس هرمزی ، ضمن اشاره به رسالت و ماموریت شرکت آبفار در جهت تهیه ، تامین و توزیع عادلانه آب شرب در سطح روستاهای استان ، خدمت رسانی به جامعه روستایی را افتخار دانست و تصریح کرد که مجموعه شرکت آبفار ، تمام توان خود را برای جلب رضایت مشترکین به کار گرفته است .

مهندس هرمزی افزود : طی ارزیابی محقق شده شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از بین 800 روستای واجد شرایط اجرای طرح فاضلاب در کشور ، 111 روستای آن ارجح شمرده شدند که از این میان، مجتمع 7 روستایی لمسک واقع در شهرستان گرگان در اولویت اول این نیازسنجی قرار گرفت .

ایشان در ادامه اظهار داشت : پروژه مذکور هم اکنون آغاز به کار شده است و اعتبار مورد نیاز انجام آن از محل بانک توسعه اسلامی تامین می گردد .

وی تصریح کرد : پیمانکار پروژه از روش DBO مسئولیت طراحی ، اجرا و بهره برداری طرح را بعهده گرفته است.

هرمزی در پایان خواستار همکاری ویژه از طریق دستگاههای ذیربط درخصوص اخذ مجوزهای لازم در جهت رفع موانع و مشکلات احتمالی موجود در پروژه گردید .

در ادامه ابوالقاسم صفوی ، فرماندار شهرستان گرگان ، ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل و نیروهای خدوم شرکت آبفار استان، به جهت خدمات رسانی به جامعه روستایی استان ، درخصوص تسریع در اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب سالم و بهداشتی و رفع مشکلات روستاها در حوزه آبرسانی ، تاکید نمودند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .