عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتاق فکر دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی تشکیل جلسه داد


اتاق فکر دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی تشکیل جلسه داد

اتاق فکر دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی تشکیل  جلسه داد

اتاق فکر دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای اتاق فکر و کمیته ها در روز پنج شنبه 25 مرداد ماه تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدف از برپایی این جلسه را آغاز به کار کمیته ها، گزارش فعالیت های انجام شده، تبیین و بررسی نقاط قوت و ضعف و ترسیم افق های پیش بینی شده برای پویانمایی استان اعلام کرد.

عادله کشمیری ضمن تاکید به تداوم برپایی جلسات اتاق فکر و مسئله مخاطب و نحوه جذب آن ها برای حضور، ادامه داد: اطلاع رسانی و تبلیغات، تشکیل تیم و تقسیم و تشریح وظایف ،شناسایی افراد شاخص و بالا بردن سطح کیفی این رخداد هنری را بسیار مهم و ضروری قلمداد کرد.

وی در ادامه تشکیل انجمن پویانمایی ،برپایی دوره های آموزشی متعدد تخصصی، هدف گذاری و برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت را مهم ارزیابی کرد و گفت: شناخت ظرفیت ها و پرورش استعداد ها منجر به رشد و بالنگدی پویانمایی در سطح استان خواهد شد.

در ادامه جلسه محمد ظریف دبیر تخصصی هنری دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی با اشاره بر این نکته که حضور و استقبال مخاطبان یکی از مهم ترین اهداف جشنواره ها است، افزود: ایجاد فضای استقبال عمومی و تلاش برای جذب مخاطب و مشارکت دادن آن ها در ارزیابی و داوری آثار می تواند کمک شایانی به این جذب عمومی کند.

این خبر می افزاید: تلاش به برند سازی و تبدیل گلستان به پایگاه پویانمایی کشور، برپایی کارگاه های آموزشی منطقه ای، ایجاد فضای تعاملی بیشتر با علاقه مندان، برنامه تجلیل از خبرنگاران فعال در پوشش اخبار پویانمایی رضوی، تبیین سیره عملی و محتوایی امام رضا(ع) برای تولید کنندگان آثار و ایجاد امکان اکران در سطح شهرستان ها از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود.

شایان ذکر است دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی آبان ماه سال جاری به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .