عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی با مدیران انجمن های فرهنگی و هنری و شوراهای ارزشیابی و نظارت

توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان صورت گرفت:

نشست صمیمی با مدیران انجمن های فرهنگی و هنری و شوراهای ارزشیابی و نظارت

نشست صمیمی  با مدیران انجمن های فرهنگی و هنری و شوراهای ارزشیابی و نظارت

نشست صمیمی مدیرکل و معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با مدیران انجمن های فرهنگی و هنری و شوراهای ارزشیابی و نظارت در روز شنبه 27 مرداد ماه در سالن نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این نشست به ترتیب "یوسف مسگری" از انجمن ادبی حافظ مهر، "حسن رستمانی" رییس انجمن هنرهای نمایشی، "سهیل سرکرده" رییس انجمن موسیقی، "روح اله رجبی" از انجمن ادبی بیدل مینودشت، "محمد رضا صمیمی" رییس شورای نظارت و ارزشیابی نمایش، "یحیی کریم آبادی" رییس انجمن عکاسان، "مهدی پارسا" رییس انجمن خوشنویسان، "صالح زنگانه" رییس انجمن تجسمی" و "سمانه شهری نژاد" مسئول کارگروه مد و لباس هر یک به ایراد سخنرانی پرداختند و دغدغه ها ، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

در پایان پس از پاسخ گویی موردی و شفاف سازی برخی شبهات از سوی معاونت های فرهنگی و هنری، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خدمت و بودن در کنار اهل فرهنگ و هنر را افتخار دانست و گفت: ماموریت فرهنگ و ارشاد حفظ و احیا فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

وی زبان هنر را بسیار شیوا و گویا قلمداد کرد و افزود: هنرمندان نقشی پیامبر گونه دارند و می توانند در به کمال رساندن آدمی نقش بسزایی را ایفا کنند.

کشمیری ضمن تاکید به رعایت اخلاق حرفه ای و حرکت به سوی ایجاد هم دلی و مهربانی بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر نسبت به یکدیگر، ادامه داد: سلیقه های شخصی را کنار بگذاریم و با هم افزایی ، رفاقت های سازنده و ایجاد فضای تعامل؛ در مسیر رشد و بالندگی فرهنگ و هنر استان گام برداریم زیرا با اتحاد و یکدلی قطعا به نتایج بهتری می رسیم.

وی در خاتمه ضمن تاکید به قانون محوری و شفافیت در امور، ساماندهی وضعیت انجمن های فرهنگی و هنری به عنوان بازوان فکری و اجرایی را از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این حوزه اعلام کرد.

شایان ذکر است برپایی نشست های صمیمی با اعضای هر یک از انجمن ها به طور مستقل در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قرار دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .