عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در هفته دولت از 31 پروژه عمراني راه و شهرسازي گلستان بهره برداري مي شود

مدیر کل راه و شهرسازي استان گلستان اعلام كرد :

در هفته دولت از 31 پروژه عمراني راه و شهرسازي گلستان بهره برداري مي شود

در هفته دولت از 31 پروژه عمراني راه و شهرسازي گلستان بهره برداري مي شود

مدیر کل راه و شهرسازي گلستان از بهره برداري 31 پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر یکصد و شصت و سه میلیارد و نود چهار میلیون ریال از محل اعتبارات ملي و استاني و كلنگ زني سه پروژه همزمان با هفته دولت در سطح استان با حضور مقامات استاني و كشوري خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان،"حسين محبوبي" در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل ، گفت: اين پروژه ها شامل 13 پروژه در حوزه مهندسی ساخت ، 16 پروژه در حوزه باز آفرینی شهری ، 2 پروژه شهرسازي و معماري مي شود.

وي از جمله مهمترين پروژه هاي قابل افتتاح را بهسازي و آسفالت راه هاي روستايي شهرستانهاي استان و بهره برداری از ساختمان های فرمانداری رامیان و مراوه تپه و ساختمان اداری اداره کل بهزیستی استان ذکر نمود.

رئیس شوراي حمل و نقل گلستان از آغاز پروژه احداث چهار خطه و بهسازی فاز دوم محور خوش ییلاق به طول 25 كيلومتربه عنوان يكي از مهمترين پروژه هاي بخش راهسازي استان نام برد كه در هفته دولت عمليات اجرايي آن شروع خواهد شد.

همچنین وی از آغاز عملیات اجرایی احداث فاز یک ایستگاه آتش نشانی در گنبد و سرای محله درمحله انجیراب گرگان و بهر ه برداری از فاز یک مجموعه تکایای پاسرو و مدرسه علمیه صالحیه و تکیه جوانان در محله سرچشمه گرگان خبر داد.

وي به پروژه هاي بخش شهرسازي و معماري نيز اشاره اي كرد و افزود: رونمايي از طرح جامع شهر نوکنده و طرح جامع – تفصيلي شهر علی آباد از پروژه هاي اين بخش مي باشد.

محبوبي در پايان از واگذاري و افتتاح 385 واحد مسكن مهر و 65 واحد تجاری در سایت زیتون شهرستان گرگان در قالب 10 پروژه در سطح استان با اعتباری معادل یکصد و سی و هشت میلیارد ریال بصورت تسهیلات بانکی خبرداد .

به گفته دبير شوراي مسكن گلستان، اين واحدها در شهرستان هاي بندرتركمن، گرگان، ، علي آباد كتول ساخته شده اند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .