عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع مشکلات واحدهای تولیدی با جدیت دنبال می شود

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران :

رفع مشکلات واحدهای تولیدی با جدیت دنبال می شود

 

رفع مشکلات واحدهای تولیدی با جدیت دنبال می شود

 

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی با برگزاری نشست های کارشناسی و تعامل بانک ها و دستگاههای اجرایی با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان، غفار اسماعیلی در نشست رفع مشکلات واحدهای تملک شده استان گلستان اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم از ظرفیت ها و توانمندی های بخش تولید استفاده کنیم و واحدهای تولیدی دچار مشکل را کمک و در صورت داشتن شرایط ، به چرخه تولید برگردانیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی منطقه و کشور، باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور برای رشد صنعت و تولید با هدف ایجاد اشتغال پایدار بهره گیریم.

عضو هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی اضافه کرد: در دولت برنامه و عزم جدی برای حمایت از صنعت و تولید ایجاد شده است و اقدامات عملی مناسبی انجام شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه بانک ها از روی ناچاری واحدهای تولیدی را به تملک و جانشینی خود درآورده اند خاطرنشان کرد: بانک ها تولید کننده نیستند و نگهداشت این واحدها نیز هزینه هایی را به مجموعه بانکی تحمیل کرده است.

وی افزود: تملک و جانشینی واحد تولیدی توسط بانک به ضرر تولیدکننده و بانک ها است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان نیز در این نشست گفت: این شرکت تمام تلاش خود را برای کمک به واحد تولیدی و رفع مشکلات و موانع پیش روی به کار می گیرد.

حجت اله خلیل زاده ادامه داد: استان گلستان ظرفیت و توانمندی بالایی در حوزه تولید دارد و شرایط برای سرمایه گذاری و استقرار متقاضیان واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی مهیا است.

وی افزود: با تعامل و برگزاری نشست های مشترک مشکلات واحدهای تولیدی در این ساتان رصد شده و مدیریت ارشد استان نیز اهتمام جدی به این موضوع دارد.

در این نشست مشکلات واحدهای تولیدی تملک و جانشین شده بانک در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .