عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در پنج ماهه نخست سال جاری بالغ بر 550 نفر در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی استان گلستان شرکت نمودند


در پنج ماهه نخست سال جاری بالغ بر 550 نفر در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی استان گلستان شرکت نمودند

در پنج ماهه نخست سال جاری بالغ بر 550 نفر در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی استان گلستان شرکت نمودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ،سیدعلیرضا حسینی طلب مدیر کل این استان از مهارت آموزی در محیط کار واقعی بالغ بر 550 نفر در پنج ماهه نخست سال جاری این استان خبر داد.

حسینی طلب با اشاره به اسناد بالادستی این طرح گفت: به منظور اجرایی نمودن بند 2 سیاستهای کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بند 5 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در جلسه پنجم بهمن ماه  سال1395شورای عالی اشتغال طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی مصوب شد،

وی در ادامه تصریح کرد: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی، مسیر اشتغال جوانان را کوتاه میکند وبا رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار، و همچنین استمرار و تثبیت اشتغال فرصت های موجود و مورد نیاز جامعه محقق می سازد.

در بخشی دیگر وی بیان داشت: بالغ بر550 نفر در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی استان گلستان شرکت نمودند که با استفاده از ظرفیتهای بخش های غیر دولتی و پتانسیل های نهفته موجود در محیط های کارگاهی واقعی فضای کسب وکار، دوره های آنها اجرا شد.

مدیر کل استان در پایان با ارائه آمار اجرای این طرح در پنج ماهه نخست سال جاری اعلام کرد: بیش از 110هزارنفر ساعت، در 126حرفه و 33گروه آموزشی مختلف آموزش مهارتی اجرا شده است که  68 درصد گروه هدف را آقایان و32درصد خانم ها تشکیل دادند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .