عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار روئسای دادگستری و دادگاه انقلاب شهرستان گرگان با مددجویان زندان گرگان


دیدار روئسای دادگستری و دادگاه انقلاب شهرستان گرگان با مددجویان زندان گرگان


به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان؛ به منظور رسیدگی به جرائم و مشکلات مددجویان زندان گرگان؛ مسئولان قضایی شهرستان گرگان به صورت حضوری و چهره به چهره با مددجویان زندان مرکزی گرگان گفتگو کردند .

 

زارع: مسئولان قضایی شهرستان گرگان با نگاه رأفت، مهربانی، تشویق و ترغیب در تغییر رفتار و اخلاق مددجویان؛ مشکلات اداری و قضایی بسیاری از آنان را رسیدگی نموده و مسیر بازگشت به آغوش گرم خانواده را سهل و آسان نمودند.

در این دیدار مومنی  رئیس دادگستری شهرستان گرگان، حجت الاسلام و المسلمین اسعدی معاون دادگستری شهرستان گرگان، حجت الاسلام و المسلمین قربانی رئیس دادگاه انقلاب شهرستان گرگان و جمعی از قضات این شهرستان آقایان قنبری، زاهدی و امیری به زندان مرکزی گرگان آمدند تا از نزدیک با مددجویان محکوم قضایی این شهرستان به صورت چهره به چهره دیدار کنند .

محمد زارع معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان مرکزی گرگان درباره این دیدار گفت: به برکت ایام خجسته ولایت و به حرمت ولادت با سعادت امام هادی (ع)، مسئولان قضایی شهرستان گرگان با نگاه رأفت، مهربانی، تشویق و ترغیب در تغییر رفتار و اخلاق مددجویان مشکلات اداری و قضایی بسیاری از آنان را رسیدگی نموده و مسیر بازگشت به آغوش گرم خانواده را سهل و آسان نمودند .


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 819
  • کد خبر : 49857