عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نصب شعارهای صرفه جویی در مصرف آب برروی اتوبوس های شهری گرگان


نصب شعارهای صرفه جویی در مصرف آب برروی اتوبوس های شهری گرگان

پوستر هایی با موضوع"صرفه جویی در مصرف آب "به صورت گسترده برروی اتوبوس های شهر گرگان نصب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان، مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای گلستان گفت: با توجه به ضرورت صرفه جویی در مصرف آب توسط شهروندان نیاز جدی به فرهنگ سازی در زمینه مصرف آب و ارائه آموزش های لازم به شهروندان الزامی است.
وی تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهر گرگان نسبت به توزیع و نصب گسترده پوسترهای صرفه جویی در مصرف آب در ناوگان حمل نقل عمومی شهر گرگان اقدام نمودیم که امیدواریم با این اقدام شهروندان فهیم نسبت به صرفه جویی در مصرف آب اهتمام ورزند.
ایوبی با بیان اینکه تبلیغات محیطی به عنوان یکی از روش های موثر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است، افزود: با هماهنگی های بعمل آمده با ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان این تبلیغات در اتوبوس ها و ایستگاه های  پر ازدحام شهر انجام شده است.
وی با اشاره به افت شدید منابع آبی گفت: افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش مصرف، تامین آب شرب را با مشکلاتی مواجه ساخته است که می بایست با فرهنگ سازی و مدیریت مصرف این مشکلات را رفع نمود که با مشارکت همگانی شهروندان فهیم استان در رعایت الگوی بهینه مصرف و پرهیز از مصارف غیرضروری این مهم محقق خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1578
  • کد خبر : 50328