عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمادگی گلستان برای میزبانی مسابقات تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن


آمادگی گلستان برای میزبانی مسابقات تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از آمادگی کامل استان برای میزبانی مسابقات تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، بهمن طیبی در جلسه هماهنگی مسابقات تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن که با حضور سرپرست کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان تجربه خوبی در برگزاری مسابقات بین‌المللی دارد.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان گلستان شایستگی‌های ورزش استان را بیشتر از گذشته ثابت کرد و نشان داد گلستان ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های مختلف دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان همچنین به سابقه طولانی ورزش والیبال به ویژه سابقه بیش از 30 سال والیبال ساحلی در این استان اشاره و تصریح کرد: حضور با شکوه مردم استان در مسابقات لیگ برتر والیبال، حضور دیدنی در مسابقات والیبال جام رمضان، معرفی قهرمانان والیبال و والیبال ساحلی رده‌های مختلف به تیم‌های ملی و حضور در میادین بین‌المللی نمونه‌ای از ظرفیت بالای استان در رشته والیبال و والیبال ساحلی است.
طیبی گفت: خوشبختانه در حال حاضر شهرستان بندرترکمن به عنوان یکی از شهرستان‌ها دارای ظرفیت بالا در رشته والیبال ساحلی دارای زمین والیبال ساحلی خوبی است که مسابقات ملی و بین‌المللی متعددی در آن برگزار شده است.
وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی در بندرترکمن می‌تواند به توسعه این رشته ورزشی در استان گلستان کمک کند و امیدواریم در آینده شاهد معرفی استعدادهای درخشانی از این شهرستان به والیبال ساحلی کشور باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از آمادگی کامل استان برای برگزاری مسابقات تور تک ستاره والیبال ساحلی در بندرترکمن خبر داد و گفت: تلاش ما این است به عنوان استانی که نماینده کشور در این میزبانی است بتوانیم شایستگی‌های ایران اسلامی را به اثبات برسانیم.
طیبی گفت: استان گلستان نمونه‌ای از وحدت اقوام و امنیت در سطح کشور است و این مسابقات بهترین بهانه برای معرفی و اثبات هر دو ادعا در سطح جهانی است.
وی در پایان بیان کرد: ورزشکاران حاضر در این مسابقات می‌توانند مبلغ صلح و امنیت حاکم در ایران باشند و سعی خواهیم کرد میزبان خوبی برای ورزشکاران سایر کشورها و ملی‌پوشان خوب والیبال ساحلی کشورمان باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .