عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات اجرایی ساخت محور گنبد – اینچه برون (جاده نفت ) در حال اجرا می باشد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان:

عملیات اجرایی ساخت محور گنبد – اینچه برون (جاده نفت ) در حال اجرا می باشد

مدیركل راه و شهرسازي استان گلستان از ادامه روند  پروژه ارتباطی گنبد به اینچه برون(جاده نفت ) خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، طول محور مذکور در حوزه شهرستان گنبدكاووس حدود 56 کیلومتر بيان و گفت با احداث اين جاده فاصله ارتباطی مرکز شهرستان گنبد تا مرز اینچه برون را به طول 23 کیلومتر کاهش می یابد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "حسین محبوبی" مدیر کل راه و شهرسازی گلستان اظهار داشت: محور فوق از شهرستان گنبد شروع و به پايانه مرزي اينچه برون متصل مي شود و در ادامه تاآق قلا ادامه پيدا مي كند با توجه به اهميت مبادلات تجاري اين پايانه مرزي اینچه برون در توسعه بازرگاني و اقتصادي استان تكميل اين محور سهم بسزايي دراين رابطه ايفا مي كند .

وی ادامه داد: تا كنون حدود 15 كيلومتر ازمحور مذکور آن بازگشايي مسير و زير سازي اوليه انجام شده است و در حال حاضر 6 كيلومتر ابتدايي آن در حال تکمیل زيرسازي با مصالح زير اساس مي باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان عنوان نمود : کل اعتبار مورد نیاز پروژه بالغ بر 600 میلیارد ریال می باشد که در سال 97 با رايزني هاي انجام شده بودجه قابل توجهی، جهت ادامه عمليات اجرايي اين محور در قالب بازگشايي مسير، تملك زمين هاي مورد نياز و ادامه زيرسازي انجام خواهد می شود.

شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .