عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته مدیریت جامع کیفیت منابع آب استان برگزار شد

به ریاست شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان؛

کمیته مدیریت جامع کیفیت منابع آب استان برگزار شد

کمیته مدیریت جامع کیفیت منابع آب با رویکرد برنامه ریزی در راستای کاهش مخاطرات آلاینده ها در استان گلستان به ریاست شرکت آب و فاضلاب شهری این استان برگزار شد.
  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان: معاون بهره برداری درگفتگو با پایگاه خبری شرکت گفت: این کمیته در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های بلند مدت کشور و با هدف مدیریت جامع آب و مدیریت کیفیت و مقابله با ورود انواع آلاینده ها به منابع آب در استان به ریاست این شرکت تشکیل گردیده است.
  وی اظهارکرد: برنامه‌ریزی جهت مدیریت و حفاظت کیفی منابع آب و پساب، توسعه، ارتقاء و به کارگیری فناوری‌های مناسب در تأسیسات آبی با رویکرد حفظ و بهبود کیفیت آب، توسعه تعامل و هماهنگی بین شرکت‌های زیر مجموعه آب شامل آب منطقه‌ای، آبفا و آبفار و سیاستگذاری و برنامه‌ریزی جهت ارتقاء آگاهی‌های عمومی از اهداف این کمیته است.
«مهیار خسروی» با اشاره به مخاطرات و تهدیدات کیفی منابع آب زیرزمینی و معضلات آن برای استان ،خواستار همکاری همه ارگان های ذیربط جهت رفع مشکلات موجود شد.
 وی گفت: در این جلسه مقرر شد نمونه برداری از منابع آب معرف در محدوده مطالعاتی 96 و 97 مربوط به شرکت آب منطقه ای با همکاری این شرکت انجام شود و نتایج آن به منظورتکمیل بانک اطلاعاتی و تجمیع نقشه های کیفی و پهنه بندی حوزه مطالعاتی و گزارش نهایی به کارگروه کشوری صورت گیرد.
شایان ذکر است: کیفیت منابع آب به لحاظ شرایط خاص طبیعی و جمعیتی استان بسیار حائز اهمیت است و لذا این کارگروه می تواند در راستای اجرای برنامه عملیاتی حفظ کیفیت منابع آب، نقش کلیدی ایفا نماید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 427
  • کد خبر : 50643