عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا درمجلس با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان


دیدار نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا درمجلس با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان

دیدار نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا درمجلس با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان
تربتی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در این جلسه که با حضور معاونین شرکت و مدیران امور آبفار شهرستان های گرگان و آق قلا برگزار شد در ابتدا هرمزی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم به تشریح وضعیت پروژه های آبرسانی در روستاهای شهرستان گرگان و آق قلا پرداختند.
وی در این جلسه در خصوص وضعیت عملیات اجرایی مجتمع های آبرسانی شصت کلاته و چگونی راه اندازی مجتمع پیرواش مطالبی را بیان نمودند و اظهار داشتند 33 روستای شهرستان گرگان تحت پوشش مجتمع شصت کلاته می باشند که تاکنون احداث 6 مخزن ذخیره به حجم 6000 متر مکعب و اجرای خط انتقال بطول 115 کیلومتر و اجرای شبکه توزیع و استاندارد سازی انشعابات در روستاهای ورسن ، کریم آباد ، کلاجان قاجار ، امیر آباد ، تخشی محله ، هاشم آباد ، زنگیان ، قلعه محمود به اتمام رسیده است.
وی در خصوص عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی پیرواش نیز افزود :حفر و تجهیز 2 حلقه چاه عمیق ، احداث مخزن ذخیره به حجم 5000 مترمکعب و اجرای شبکه توزیع و استاندارد سازی انشعاب در روستاهای جعفر آباد ، حسین آباد ، چنارقشلاق و گوزن فارس از روستاهای شهرستان گرگان و خرید زمین ، حفر و تجهیز چاه و خط انتقال چاه شماره 4 مجتمع پیرواش در شهرستان آق قلا را ازدیگر فعالیت های اجرایی این شهرستان برشمرد.
هرمزی در ادامه اعلام کرد: قطعا با حمايت نمايندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و توجه ویژه به موضوع آب در راستاي اختصاص اعتبارات مورد نیاز انشالله تلاشمان بر اين است شاهد افزایش درصد برخورداری روستائیان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی که در حال حاضر 69.8 در استان می باشد باشیم
تربتی نژاد در ادامه ضمن تشکر از فعالیت ها ، خدمات ارزنده شبانه روزی صورت گرفته در راستای آبرسانی به روستاها خواستار تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی اولویت دار به روستاهای شهرستان های گرگان وآق قلا شدند.
لازم به توضیح است : مدیریت امور آبفار شهرستان های گرگان و آق قلا 166 روستا با جمعیتی بالغ بر 54800 مشترک را تحت پوشش دارند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .