عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با امام جمعه شهرستان کردکوی


دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با امام جمعه شهرستان کردکوی

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با امام جمعه شهرستان کردکوی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به همراه جمعی از مدیران ستادی آن اداره کل ، فرماندار و رییس آموزش و پرورش شهرستان به دیدار حجت الاسلام شاعری امام جمعه شهرستان کردکوی در روز یکشنبه اول مهر ماه 97 رفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این دیدار صمیمانه ضمن ابراز خرسندی بابت حضور حجت الاسلام شاعری به عنوان چهره ای فرهیخته و حامی فرهنگ و هنر و نیز حمایت های قدمنان فرماندار شهرستان، گفت: امیدوارم در آینده با بهره گیری از رهنمود های امام جمعه و فرماندار کردکوی و هم افزایی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شاهد بلوغ و پرباری برنامه های فرهنگی و هنری شویم.
وی در ادامه با اشاره به روند ساخت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری کردکوی، ابراز داشت: امیداورم با پیگیری و حمایت فرمانداری شهرستان، نمایندگان مجلس و تلاش پیمانکاران بتوانیم در آینده ای نزدیک این پروژه را به اتمام برسانیم و فضای مناسبی را برای اشتغال زایی و کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر شهرستان کردکوی فراهم آوریم.
در ادامه این دیدار و گفتگوی صمیمانه، حجت الاسلام شاعری امام جمعه کردکوی نیز با اعلام حمایت و اشاره به توانمندی بانوان در امور اجرایی و تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان که خود نمونه ای از بانوان توانمند است، ابراز داشت: شهرستان کردکوی دارای سبقه طولانی در فرهنگ و هنر است و اسامی نام آورانی چون فرج الله زاهد، محمد هادی نامور راد در تاریخچه آن به چشم می خورد.
حجت الاسلام شاعری هنر را جلوه ای از زیبایی قلمداد کرد و اظهار داشت: افراد زیبابین، زیباشناس و هنردوست و هنرمند؛ فرصت هنر و ظرفیت انسانی آن را درک می کنند و همواره از آن سود می برند.  
شایان ذکر در پایان این دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس زحمات و خدمات ارزشمند امام جمعه فرهیخته شهرستان با تقدیم هدیه ای به رسم یادبود تقدیر کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .