عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایشگاه صنایع دستی ، سوغات و اهدای پکیج های فرهنگی

در محل برگزاری مسابقات جهانی والیبال ساحلی شهرستان ترکمن برگزار می شود:

نمایشگاه صنایع دستی ، سوغات و اهدای پکیج های فرهنگی


نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و اهدای پکیج های فرهنگی در محل برگزاری مسابقات جهانی والیبال ساحلی شهرستان ترکمن برگزار می شود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ترکمن گفت : نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و اهدای پکیج های فرهنگی در محل برگزاری مسابقات جهانی والیبال ساحلی شهرستان ترکمن برگزار می شود.
به گزارش میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری شهرستان ترکمن ؛ محمد نصیری خلیلی رئیس این اداره در روز دوشنبه مورخ 2 مهر 97در جلسه هماهنگی که در راستای برگزاری تورنمنت جهانی تک ستاره والیبال ساحلی در شهرستان برگزار شد گفت: در این جلسه مقرر شد اداره میراث فرهنگی شهرستان ترکمن  نمایشگاه  صنایع دستی , سوغات و غذاهای سنتی را در محل برگزاری این مسابقات دایر نمایند.
وی افزود: اداره میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری شهرستان با فعالیت هایی نظیر اجرای مراسمات آیینی و معرفی سوغات و آداب و رسوم و همچنین برپایی نمایشگاه صنایع دستی و اهدای پکیج های فرهنگی در این مسابقات می تواند موجب شناساندن فرهنگ اقوام ترکمن به ورزشکاران خارجی و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان شود.
الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن نیز در این نشست تاکید کرد: در طی صد سال اخیر شهرستان ترکمن شاهد چنین رویداد بزرگ ورزشی نبوده است لذا همه دستگاه ها با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت های خود تلاش کنند تا بنحو شایسته ای این مسابقات برگزار شود.
وی گفت : این رویداد ورزشی، در واقع فرصتی است برای نمایش فرهنگ و آداب و سوم بومی و ملی و ظرفیت های شهرستان و در این راستا دستگاه ها طبق وظیفه مندی مشخص شده تمام تلاش خود را انجام دهند تا میزبان خوب و شایسته ای برای تماشاچیان و میهمانان از کشورهای مختلف جهان باشیم و خاطره ای خوش و ماندگار در ذهن آن ها ترسیم کنیم.
لازم به ذکر است؛ بعد از جلسه  الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن  به همراه تنی چند از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان از روند آماده سازی و آسفالت ریزی محوطه محل برگزاری تورنمنت جهانی تک ستاره والیبال ساحلی در شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
گفتنی است؛ تورنمنت جهانی تک ستاره والیبال ساحلی از روز یکشنبه 8 مهر در شهرستان بندرترکمن برگزار می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .