عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش عظیم کارگران در پیروزی انقلاب باید برای نسل جوان امروز بازگو شود

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

نقش عظیم کارگران در پیروزی انقلاب باید برای نسل جوان امروز بازگو شود

نقش عظیم کارگران در پیروزی انقلاب باید برای نسل جوان امروز بازگو شود

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی را اساسی عنوان کرد و اظهار داشت: نقش عظیم جامعه کارگری که در بخش های استرات‍ژیک با اعتصاب ‌‌های هوشمند خود پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع بخشید، باید برای جامعه به وی‍ژه نسل جوان امروز بازگو شود.

مهندس امراله عباسی در جلسه کمیته کاگری ستاد گرامیداشت دهه فجر گلستان، با بیان اینکه کارگران از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند که با تلاش و کوشش در راستای رشد و تعالی جامعه فعالیت می کنند، گفت: دیروز با همت و بصیرت کارگران و همه مردم ایران،انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و امروز هم با تلاش و جدیت کارگران، کشور ما به درجه ای از توسعه و پیشرفت رسیده که دشمن را به هراس انداخته است.

رییس کمیته کارگری ستاد گرامیداشت دهه فجر گلستان یادآور شد: تلاش کارگران در حوزه های مختلف موجب قطع وابستگی ما به کشورهای دیگر در بخش های مختلف شده و امروز در بسیاری از زمینه ها تولیدات داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت کار و تلاش در جامعه اسلامی، نقش کارگران را در توسعه و پیشرفت کشور بسیار موثر دانست و افزود: در دین مبین اسلام کار کارگران از منزلت بالایی برخوردار بوده و خداوند به کارگر ارزش ذاتی داده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان به حضور مستمر کارگران و تعاونگران در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: کارگران می توانند در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده نقش موثری داشته باشند.

وی بیان کرد: بر خلاف انقلاب های جهان که حضور مردم کم رنگ است در کشور ما مردم برای پیروی از رهبری و اعتلای حق حضور همه جانبه، خود را مکلف می دانند با روح تعاون، فداکاری و ایثار و با خلوص نیت در همه عرصه های مقاومت و پیروزی شرکت کنند.

امراله عباسی در پایان اظهار داشت: انشاءالله امسال هم همانند سالهای گذشته حضور کارگران در برنامه های گرامیداشت دهه فجر، حضور چشمگیر و حماسی خواهد بود.

لازم به ذکر است ، نمایندگان دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گلستان، نمایندگان کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان، نمایندگان کارفرمایان استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از اعضای حاضر در این جلسه بودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 901
  • کد خبر : 5094