عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه مشترک اداره کل میراث فرهنگی استان با انجمن فرهنگی ورزشی گردشگری معلولان پارس دفتر گرگان

به منظور بررسی زمینه های همکاری مشترک

برگزاری جلسه مشترک اداره کل میراث فرهنگی استان با انجمن فرهنگی ورزشی گردشگری معلولان پارس دفتر گرگان

برگزاری جلسه مشترک اداره کل میراث فرهنگی استان با انجمن فرهنگی ورزشی گردشگری معلولان پارس دفتر گرگان
 
به منظور بررسی زمینه های همکاری مشترک جلسه جلسه ای مابین اداره کل میراث فرهنگی استان با انجمن فرهنگی ورزشی گردشگری معلولان پارس دفتر گرگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان: این جلسه روز دوشنبه مورخ 2 مهر ماه 97 به منظور بررسی زمینه های همکاری مشترک مابین این اداره کل با انجمن فرهنگی ورزشی گردشگری معلولان پارس (دفتر گرگان) در دفتر معاونت سرمایه گذاری و تامین مالی اداره کل برگزار شد.
شایان ذکر است این جلسه با حضور نمایندگان معاونت های مرتبط و دفتر فنی اداره کل و مدیر انجمن فرهنگی ورزشی گردشگری معلولان پارس (دفترگرگان) و مشاور مدیرکل در حوزه فرهنگی با هدف بررسی زمینه های همکاری مشترک ادره کل با این انجمن در خصوص مناسب سازی فضاهای اداری و دسترسی آسان در فضاهای عمومی و خصوصی برای معلولین برگزار شد و هر یک از معاونت ها دیدگاه و پیشنهادات خود را در این خصوص مطرح کردند.
گفتنی است پس از تبادل نظر و جمع بندی موضوع توسط گروه برنامه ریزی معاونت مذکور تفاهم نامه همکاری فی مابین تنظیم و پس از امضا تبادل می گردد و هر یک از طرفین تفاهم نامه نسبت به اجرایی نمودن مفاد آن پیگیری لازم را خواهند داشت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .