عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروانه فعالیت انجمن حرفه ای اقامتگاه بوم گردی و سنتی صادر و ابلاغ می شود


پروانه فعالیت انجمن حرفه ای اقامتگاه بوم گردی و سنتی صادر و ابلاغ می شود

 

پروانه فعالیت انجمن حرفه ای اقامتگاه بوم گردی و سنتی صادر و ابلاغ می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خبر داد: در هفته گردشگری و به مناسبت روز جهانی گردشگری پروانه فعالیت انجمن حرفه ای اقامتگاه بوم گردی و سنتی استان گلستان صادر و ابلاغ می شود.

به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ ابراهیم کریمی روز سه شنبه مورخ 3 مهر 97 با اعلام این خبر گفت: بر اساس ضوابط دستور العمل نحوه ایجاد و فعالیت تشکل های حرفه ای صنعت گردشگری ایران و به اسناد ماده 25آئین نامه ایجاد اصلاح و تکمیل و درجه بندی و نرخ گذاری و نظارت بر آنها این انجمن حرفه ای شکل و فعالیت خویش را آغاز نمود.
وی افزود: حضور مجامع و تشکل های صنفی مرتبط با گردشگری توان مجموعه مدیریتی میراث فرهنگی،صنایع دستی  و گردشگری را تقویت می نماید و استان گلستان جزء استانهای پیش رو در جهت اعطا و صدور مجوز این انجمن است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: انتخابات انجمن حرفه ای اقامتگاه بوم گردی و سنتی در شهریورماه سال جاری برگزار شد و بر اساس دستور العمل  7 نفر متشکل از 3 نفر عضو اصلی هیات مدیره و 2نفر عضو علی البدل هیات مدیره،یک نفر بازرس اصلی ویک نفر بازرس علی البدل انتخاب شد و مجوز فعالیت این انجمن به صورت رسمی اعلام شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .