عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرفورمنس وصیت شهدا به روسا و کارکنان ادارات و نهادها و سازمان های استان گلستان اجرا شد


پرفورمنس وصیت شهدا به روسا و کارکنان ادارات و نهادها و سازمان های استان گلستان اجرا شد

پرفورمنس وصیت شهدا به روسا و کارکنان ادارات و نهادها و سازمان های استان گلستان اجرا شد

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اجرای پرفورمنس نمایشی وصیت شهدا به مدیران،مسئولان،روسا و کارکنان ادارات و نهادها و سازمان های استان گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: این پرفورمنس نمایشی به مدت دو روز از تاریخ 2 تا 3 مهر ماه 97 در محل ساختمان استانداری گلستان و بیش از 30 دستگاه اجرایی در شهرستان گرگان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن قدردانی از گروه اجرایی در استفاده از شیوه های نوین و خلاقانه نمایشی با هدف تبیین اندیشه و خواسته های شهدا از مدیران، مسئولان، روسا و کارکنان ادارات، نهادها و سازمان ها، افزود: این پرفورمنس ارزشی به همت پایگاه امام جعفر صادق (ع) آن اداره کل و جمعی از بسیجیان هنرمند و همدلی و هماهنگی بسیج ادارات کل استان گلستان اجرا شد.

وی ادامه داد: ایده پردازی و کارگردانی این اثر بر عهده "سید حسن حسینی نژاد" و " محمد نقابی" ،"حسین مظفری" و " محمد باقر رضایی" اجراگران این پرفورمنس نمایشی ارزشی بودند.

این مدیر استانی درباره نحوه اجرا و مضمون این پرفورمنس مفهومی و خلاقانه، ابراز داشت: دو نفر از اجرا گران پاکت نامه ای نمادین در ابعاد دو در سه متر که بر روی آن عبارت فرستنده شهید و گیرنده مدیران،مسئولان،روسا و کارکنان ادارات و نهادها و سازمان های استان گلستان نوشته شده بود را با عبور از خیابان ها و مسیرهای مختلف شهری به محل ادارات و نهاد های مورد نظر می بردند.

وی ادامه داد: پس از رسیدن به درب اداره یا سازمان مورد نظر؛ اجراگر سوم با یک کوله پشتی پر از نامه هایی حاوی فرازهایی از وصایای شهدا از سراسر کشور عزیزمان به اتاق مدیران و کارکنان ادارات و سازمان و نهادها رفته و نامه را تقدیم آنان می کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پیرامون مضمون و محتوای نامه های اهدایی، ابراز داشت: در طی یک پژوهشی توسط ایده پرداز و کارگردان اثر بیش از 40 وصیت نامه از شهدای سراسر کشور با مضامین تکریم ارباب رجوع، وجدان کاری، مسئولیت پذیری استخراج شد و در نهایت حدود 20 وصیت نامه که به مراتب موجز تر، گویا تر و به روز تر بود برای این پرفورمنس انتخاب شد.

عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه، اظهار داشت: امیدوارم با تاسی از سیره ، اندیشه، آرمان ها و خواسته های شهدا همواره بتوانیم در هر جایگاهی خدمتگذار صدیق و شایسته مردم شریف ایران اسلامی به شمار آییم.

شایان ذکر است در طی دو روز از اجرای این پرفورمنس نزدیک به 1000نامه بین مدیران و کارکنان نهاد ها، سازمان ها و ادارات توزیع شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .