عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 650 ميليون تومان تابلوی ايمنی در نقاط پرحادثه راه های استان نصب شد

رئيس اداره ايمنی و حريم راه های گلستان:

650 ميليون تومان تابلوی ايمنی در نقاط پرحادثه راه های استان نصب شد

650 ميليون تومان تابلوی ايمنی در نقاط پرحادثه راه های استان نصب شد

رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه های راه و شهرسازی گلستان از نصب 650 میلیون تومان تابلو و علائم ایمنی در نقاط و مقاطع پرحادثه راه های استان از ابتداي سال جاری تاكنون خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "عیسی حق طلب" در گفت و گويي خبري گفت: این میزان تابلو و علائم ایمنی برای آشکارسازی و ایمن سازی 85 نقطه و مقطع پرحادثه محورهای استان تهيه و نصب شده است.

به گفته وی، 250 میلیون تومان تابلوی مسیرنما،خطرنما،جهت نمای قوس و محدودیت سرعت منطقه ای به تعداد شش هزار تابلو نیز از محل اعتبارات امسال سازمان راهداری در طول راه های استان تهيه و نصب شده است.

حق طلب اظهارکرد: تکمیل علائم 27 تقاطع و دوربرگردان با تجهيزاتي شامل چراغ چشمک زن سولار، چشم گربه اي، ميله ترافيكي، بشكه ايمني و ديگر علائم مورد نياز با اعتبار 135 میلیون تومان از اقدامات دیگر ایمن سازی محورهای استان بوده که بزودی نصب خواهند شد.

رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه های راه و شهرسازی گلستان، از برنامه های دیگر امسال را، تکمیل تابلوهای اطلاعاتی تعیین کننده مسیر در محورهای اصلی و توریستی استان بیان کرد و به عنوان نمونه تابلوهای مسیر جنگل قرق و دلند را نام برد.

وی ادامه داد: تابلوها و علائم ایمنی ذکر شده اغلب در محورهای شریانی استان نصب شده است.

حق طلب با بیان اینکه اعتبارات ایمن سازی محورهای استان در سال جاری به نسبت پارسال افزایش داشته است، اضافه کرد: علائم افقی و عمودی بعد از هفت تا 10 سال بازتاب خود را از دست می دهند و نیاز به تعویض دارند بنابراین افزایش اعتبارات ایمن سازی راه ها موجب انجام و افزایش بازرسی این تابلوها در طول راه ها می شود.

وی اظهارکرد: به همین دلیل، امسال فقط توانستیم تابلوهای اطلاعاتی کیلومترشمار و بعضا محدودیت سرعت را در محور اینچه برون از گرگان تا آق قلا به روز کنیم.

همچنین، حق طلب، تخریب و سرقت تابلوها و علائم ایمنی سطح محورها را از مشکلات موجود این بخش بیان کرد و از مردم نيز درخواست کرد که در صورت مشاهده این قبیل مسایل، مراتب را به اداره کل راه و شهرسازی اطلاع دهند.

وي، خواهان توجه بيشتر رانندگان به تابلو و علائم ايمني منصوبه در سطح راهها، شد.

حق طلب در ادامه سخنانش به كاهش 3/19 درصدي تلفات جاده اي سال 92 به نسبت سال 91 اشاره كرد و گفت: در سال 92 تعداد تلفات جاده اي استان 74 نفر به نسبت سال قبل كمتر بوده است.

به گفته حق طلب، در 9 ماهه سال 93 نيز تلفات جاده اي استان 53 نفر بوده كه به نسبت سال گذشته 20 درصد كاهش را نشان مي دهد.

وي، كاهش تلفات سال هاي 92 و 93 را در طي سال هاي اخير در استان بي سابقه دانست.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .