عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قهرمانی تیم گلستانی "ایران 1 " در مسابقات تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندر ترکمن


قهرمانی تیم گلستانی "ایران 1 " در مسابقات تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندر ترکمن

 

تیم والیبال ساحلی "ایران ۱" با ترکیب اصلی تیم ملی ایران از گلستان عنوان قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره در شهرستان بندرترکمن را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان ، در دیدار پایانی مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره در شهرستان بندرترکمن در عصر  روز جمعه 13 مهر ماه تیم والیبال ساحلی "ایران ۱" با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی از گلستان به مصاف تیم ایران 2 با ترکیب آقایان رئوفی و میرزاعلی دیگر تیم با ترکیبی گلستانی رفت که در پایان تیم ایران یک با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم ایران2 به برتری رسید و قهرمان شد.
تیم والیبال ساحلی ایران 1 که از ترکیب اصلی تیم ملی ایران استفاده می‌کند در این دیدار در 2 گیم پیاپی با نتایج 21 بر 11 و 22 بر 20 برابر حریف ایرانی خود به برتری رسید.و برنده جایزه 5 هزار دلاری این مسابقات شد.
این دیدار را آقایان گل محمد کر و مصطفی مقدم قضاوت کردند.
پیش از این دیدار نیز تیم ایران3 با نتیجه 2 بر صفر برابر قزاقستان به برتری رسید و سوم شد.
مراسم پایانی این مسباقات با حضور ناظر فدراسیون جهانی والیبال، استاندار گلستان، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.
مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره در شهرستان بندرترکمن با شرکت 13 تیم از کشورهای ایران، ساحل عاج، جمهوری چک، تایلند و قزاقستان به مدت 3 روز برگزار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .