عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندارد سازی 64 واحد تحت پوشش اداره کل از ابتدای سال 97 تاکنون


استاندارد سازی 64 واحد تحت پوشش اداره کل از ابتدای سال 97 تاکنون

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خبر داد: در 6ماهه سال 1397 طرح تطبیق و استاندارد سازی واحد های تحت پوشش در 64 واحد پیاده شد.

به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان طرح تطبیق و استاندارد سازی واحد های تحت پوشش این اداره کل جهت ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران در 64 واحد تحت پوشش پیاده سازی شد.
ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این خصوص گفت: از ابتدای سال 1397 تا پایان شهریور ماه و بر اساس ارائه خدمات مطلوب تر و در خور شان گردشگران و مسافران و کیفیت بخشی به واحدهای گردشگری در 64 واحد تحت پوشش مقررات استاندارد سازی بررسی و به واحد ها ابلاغ شد.
وی افزود: حمایت از فعالان حوزه خدمات گردشگری جهت توسعه صنعت گردشگری از سیاستهای مهم و اصلی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری است و رضایت مندی گردشگران و مسافرین از خدمات ارائه شده قدمی مناسب جهت ترویج فرهنگ گردشگری است که باید بطور کامل اعمال و نظارت بر آن صورت پذیرد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح استانداردسازی واحدهای گردشگری سبب ارتقای شاخص‌ها و استانداردهای لازم شده است که هدف از این کار جلب رضایت مشتریان و مسافران است.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .