عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شناسايي 103 واحد متخلف صنفي، خدماتی در طرح نظارتی خدمات سفر


شناسايي 103 واحد متخلف صنفي، خدماتی در طرح نظارتی خدمات سفر

شناسايي 103 واحد متخلف صنفي، خدماتی در طرح نظارتی خدمات سفر

103واحد متخلف صنفي، خدماتی در طرح نظارتی خدمات سفر «ویژه تابستان 97» توسط بازرسان سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان شناسایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علي اصغر اصغري معاون بازرسي، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان از شناسایی 103 واحد متخلف صنفی، خدماتی در طرح نظارتی خدمات سفر( ویژه تابستان سال جاری) در سراسر شهرهای استان گلستان توسط بازرسین این سازمان خبر داد.

این مقام مسئول در ادامه افزود، هم زمان با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش حجم سفرهای داخلی لزوم نظارت بیش از پیش و افزایش رضایتمندی مسافرین و همشهریان محترم و همچنین جلوگیری از هر گونه تخلفات احتمالی برخی از افراد سود جو بیش از پیش احساس میگردد.

وی همچنین عملکرد بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و شهروندان، برقراري امنیت اقتصادی و ايجاد فضاي رواني مطلوب برای مسافران و شهروندان بخصوص در ایام تابستان بسيار موثر و مفيد دانست.

معاون نظارت و بازرسی سازمان گفت، در همین راستا برگزاری اقدامات نظارتی لازم از قبیل انجام بازرسیها و اجرای گشتهای مشترک با دستگاههای مرتبط با موضوع نظارت بر مراکز ارائه کننده خدمات سفر و اطلاع رسانی در خصوص ضرورت رعایت نرخهای مصوب به مجموعه های مورد نظر، نصب نرخنامه، صدور صورتحساب به مشتریان، و رعایت ضوابط بهداشتی و اخلاقی .... در دستور کار قرار بازرسین این سازمان قرار گرفت.

اصغری با تاًکید بر اولویت وظایف ذاتی بازرسین در رسیدگی به تخلفات احتمالی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و خدماتی با ارائه گزارشی از آمار پرونده های تنظیم شده برای متخلفان اقتصادی در طرح نظارتی ویژه خدمات سفر تابستان 1397گفت: در این طرح که از تاریخ 15/4/97 آغاز و تا 31/6/97 ادامه داشت 1740 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي، خدماتی و گردشگری درسطح شهرهای استان توسط بازرسان این سازمان بعمل آمد كه از این تعداد 563 مورد در قالب گشتهای مشترک با دستگاههای مرتبط (اداره کل تعزیرات حکومتی استان ، سازمان میراث فرهنگی ،اداره کل بهداشت، فرمانداری،علوم پزشکی، دامپزشکی، حمل و نقل و پایانه هاو اتحادیه های مربوط)بوده که در این بازرسیها 103 واحد متخلف شناسايي و پرونده تخلف آنها به ارزش 1 میلیارد و 841 ميليون و 281 هزار و 559 ريال تشكيل و جهت صدور راًي نهايي به اداره کل تعزيرات حكومتي استان ارسال گرديد.

مشاور رئيس سازمان درخاتمه با تشکر از همکاری شهروندان محترم و همچنین ناظران افتخاری این سازمان در ارسال گزارشات برخی از واحدهای صنفی و خدماتی متخلف به این سازمان از شهروندان محترم خواست تا در صورت مشاهده ي هر گونه تخلفات احتمالي از واحدهاي اقتصادي، مورد را سريعاً از طريق تلفن گوياي 124 گزارش كرده و همچنين نظرات ،پيشنهادات و انتقادات خود را از طريق ستاد خبري كليه ادارات سازمان صنعت،معدن و تجارت در سطح استان ارائه نموده تا هرچه بيشتر موجبات ارتقائ سطح كيفي در ارائه خدمت به مردم شريف استان فراهم گردد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 489
  • کد خبر : 51677