عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دست های مهربان به یاری کودکان می شتابد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

دست های مهربان به یاری کودکان می شتابد

 

دست های مهربان به یاری کودکان می شتابد

همزمان با هفته کودک، کودکان و اعضای کانون غنچه های هلال احمر در پنجمین طرح دست های مهربان هلال با اهدای اسباب بازی ها، کتاب های سالم و نقاشی های خود با همنوعان در مناطق کم برخوردار، دوستان هم سن و سال خویش را در شادی و بازی های کودکانه سهیم می کنند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛محمد علی هروی با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته کودک پنجمین دوره طرح دست های مهربان هلال با شعار آینده را باید ساخت؛ با هدف ترویج مهربانی و‌نوع دوستی در سنین پایه در گلستان اجرا می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در این طرح کودکان اسباب بازی،کتاب سالم و یا نقاشی و‌کاردستی های خود را به ایستگاه های محل استقرار جوانان واقع در میادین شهر و یا شعب جمعیت هلال احمر استان تحویل خواهند داد.

وی در ادامه افزود: مهد های کودک همیار و مراکز پیش دبستانی که در آنها کانون غنچه های هلال احمر فعال هستند؛ هدایای را جمع آوری خواهند کرد و در اختیار شعب جمعیت هلال احمر برای ارسال به مناطق کم برخوردار قرار خواهند داد.

محمد علی هروی ضمن اشاره به اجرای طرح همزمان با هفته کودک گفت: این طرح در گلستان از ۱۶ لغایت ۱۹ مهرماه در تمامی شهرستان ها انجام خواهد شد.

گفتنی است علاقه مندان با مراجعه به صفحه اینستاگرام جمعیت هلال احمر گلستان به آدرس golestan.rcs میتوانند از ایستگاه های سیار و ثابت دست های مهربان آگاه شوند.

دست های مهربان به یاری کودکان می شتابد

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .