عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هنرکده آموزشی خوشنویسی با حضور مدیر کل زندانهای استان گلستان و دادستان مرکز استان افتتاح گردید


هنرکده آموزشی خوشنویسی با حضور مدیر کل زندانهای استان گلستان و دادستان مرکز استان افتتاح گردید

علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان: هدف اصلی گسترش اقدامات و فعالیت های هنری برای نسل جوان و بروز خلاقیت و توانمندی مددجویان می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان هنرکده خوشنویسی آفتابگردان با حضور علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان و حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی دادستان مرکز استان و دیگر مسئولین استانی در محل کانون اصلاح و تربیت قدیم جنب هلال احمر افتتاح گردید.

در حاشیه این مراسم رضوانی مدیر کل زندانها گفت: هدف این هنرکده که با همکاری انجمن خوشنویسان استان افتتاح گردیده است آموزش علاقمندان به رشته خوشنویسی، آموزش فرزندان کارکنان، توسعه اشتغالزایی و کسب منابع درآمدی برای احدی از مددجویان که مسئولیت این هنرکده را به عهده دارند می باشد.

این مقام عالی قضایی استان اظهار داشت: از ظرفیت و پتانسیل مددجویان جهت توسعه فرهنگ اشتغال، درآمد زایی به نحو مطلوب باید استفاده نمود. هدف اصلی گسترش اقدامات و فعالیت های هنری برای نسل جوان و بروز خلاقیت و توانمندی مددجویان می باشد.

در این آموزشگاه تعداد 6 جلد از آثار این مددجو که شامل یک جلد قرآن مجید و پنج جلد از دیوان شمس تبریزی، حضرت امام خمینی (ره) و ...که در داخل زندان نوشته شد، به نمایش گذاشته شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 422
  • کد خبر : 51776