عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گلستان در جمع مددجویان زندان گرگان


حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گلستان در جمع مددجویان زندان گرگان

حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گلستان در جمع مددجویان زندان گرگان

وسکویی : عملکرد ستاد دیه در استان بدون وقفه و برای همه مددجویان یکسان دیده می شود و تا جایی که بتوانیم برای استحکام  بنیان خانواده  مددجویان تلاش خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان ؛ وسکویی معاون اداری مالی اداره کل زندانها و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان به همراه زارع معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان مرکزی گرگان در جمع مددجویان اندرزگاه رای باز و اشتغال حضور یافتند.
وسکویی در ابتدا با بیان شخصیت انسان های نرمال گفت : کسانی که شخصیت کنجکاو و علاقمند در کمک کردن به دیگران و حل مشکلات همنوع خود دارند و یا کسانی که سعی بر این دارند تا جایی که می توانند مشکلات را با تدبیر و بینش خود حل کنند و از آن بهتر کسانی که اندوخته ها و دانش خود را در جهت  حل مسائل با دیگران در میان گذاشته و آموزش می دهند دارای یک شخصیت نرمال هستند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از روند این ستاد طی 6 ماه گذشته گفت : 117 پرونده با پیگیری و حمایت های ستاد دیه استان در 6 ماه گذشته بررسی ، حمایت و منجر به آزادی شد و با تلاش جدی همکاران در این ستاد توانستیم 52 پرونده را هم با حمایت برنامه تلویزیونی ماه عسل به آزادی مددجویان  محکوم مالی ختم کنیم و 17 پرونده هم اکنون در حال بررسی های پایانی و آماده ارسال به ستاد دیه کشور داریم که امیدواریم تعداد بیشتری از مددجویان را به آغوش گرم خانواده شان برگردانیم.
در پایان این جلسه در جهت رفع مشکلات مددجویان به صورت پرسش وپاسخ برگزار شد.

حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گلستان در جمع مددجویان زندان گرگان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 424
  • کد خبر : 51780