عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جدول برنامه های جنبی فرهنگی و هنری دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان اعلام شد


جدول برنامه های جنبی فرهنگی و هنری دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان اعلام شد

جدول برنامه های جنبی فرهنگی و هنری دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از مردم فرهیخته و فرهنگ مدار دیار سر سبز گلستان به حضور در نمایشگاه کتاب، جدول برنامه های جنبی  فرهنگی و هنری دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود:  رونمایی از کتاب ناشران گلستانی، برپایی نشست دور همی کتابخوانی، امضا تفاهم نامه های همکاری با محوریت کتاب و کتاب خوانی با ارگان ها و نهاد های فرهنگی از جمله برنامه های پیش بینی شده  برای بخش جنبی نمایشگاه است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست های تخصصی و علمی با همکاری حوزه علمیه الزهرا (س) و  جامعه المصطفی، نشست تخصصی ادبیات کودک با حضور " هوشنگ مرادی کرمانی" ، همایش استانی بزرگداشت حافظ و حافظ خوانی با همکاری انجمن ادبی حافظ مهر، عصر شعر عاشورایی و رونمایی از مجموعه شعر شاعران گلستان با همکاری نشر شانی و انجمن ادبی آوا نمای هیرکان نیز در این نمایشگاه انجام خواهد پذیرفت.

این مدیر استانی، ابراز داشت: مشاعره کودک و نوجوان و معرفی برنامه های جام باشگاه های کتاب خوانی ، جلسات نقد و بررسی کتب نویسندگان گلستانی، برپایی کارگاه آموزشی تخصصی تصویر سازی کتاب کودکان با حضور "علیرضا گلدوزیان" ، نشست کارگاهی انتخاب کتاب های کمک آموزشی انتشارات نویسندگان جوان نیز برای این نمایشگاه برنامه ریزی و پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه ضمن اشاره به اجرای نمایش های تعزیه و میدانی در فضای باز نمایشگاهی، گفت: برنامه های جنبی از ساعت 9.30 تا 12.30 صبح و 16.30 تا 20 عصر در محل نمایشگاه کتاب برگزار خواهند شد.

شایان ذکر است دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان از 18 تا 23 مهر ماه 97 در محل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان واقع در جاده آق قلا دایر است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .