عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نصب 10دستگاه کنترل دور و سافت استارتر در استان

سرپرست دفتر انرژی و سیستم های تله متری شرکت آب و فاضلاب گلستان خبر داد :

نصب 10دستگاه کنترل دور و سافت استارتر در استان

سرپرست دفتر انرژی و سیستم های تله متری و کنترل از راه دور شرکت آب و فاضلاب شهری از نصب 10دستگاه کنترل دور و سافت استارتر جهت استاندارد سازی تجهیزات برقی خبر داد .
  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان : مهندس" علیرضا امیر نیا" از عملکرد این دفتر در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: کاهش دیماند به میزان 1008کیلو وات جهت کاهش هزینه های انرژی و صرفه جویی انرژی از دیگر فعالیت های این دفتر در این مدت بوده است .   
  وی تصریح کرد : نصب 285 کیلو وار خازن و خرید 40 عدد پروژکتور کم مصرف در سطح تاسیسات استان با هدف کاهش توان راکتیو و صرفه جویی انرژی، خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور سیار به ظرفیت150کیلو وات آمپر و خرید2دستگاه آبگرمکن خورشیدی در راستای استفاده از انرژی های نو از دیگر اقدامات صورت گرفته است .
  امیر نیا افزود : 50فقره ممیزی و بهسازی سیستم ارت امور آب و فاضلاب منطقه گرگان جهت راه اندازی سیستم تله متری ، 6فقره ممیزی و طراحی مجدد به منظور بهبود راندمان اشتراک ساختمان های اداری تعمیر یا تعویض 970متر کابل برق ، تعمیر و تعویض 2 دستگاه ترانس و سرویس دوره ای 10 دستگاه دیزل ژنراتور در سطح استان از دیگر فعالیت های این دفتر در مدت مذکور نیز بوده است .  


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 395
  • کد خبر : 51887