عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب مقام دوم اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی


کسب مقام دوم اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی

کسب مقام دوم اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ، در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن 17 شهریور این وزارتخانه برگزار شد، اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان مقام دوم این جشنواره را کسب کرد.

دراین مراسم انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون ، کارو رفاه اجتماعی گفت :  در وزارتخانه بسیار بزرگی مشغول خدمتیم که بزرگترین وزراتخانه اجتماعی در کشور محسوب می‌شود و ماموریت‌های مهمی دارد که راهبری در امر مهارت آموزی که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم از ماموریت‌های ماست. وی افزود: باید مهارت‌های عملی و تخصصی را در فارغ‌التحصیلان دانشگاهی افزایش دهیم.
وی با اشاره به ضرورت چابک سازی در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بتوانیم در عمل به وظایف خودمان خدمات شایسته ای انجام دهیم که استقرار میزخدمت از جمله آنهاست.
محسنی بندپی افزود: عملکرد سازمان های زیرمجموعه در جشنواره شهید رجایی قابل توجه بوده است و به معنای آن است که نسبت به سال 95 جهش خوبی داشتیم و در شاخص های اختصاصی به دلیل دانش گرا بودن و بدنه تخصصی حائز رتبه خوبی شده‌ایم، اما برای ارتقای شاخص‌های عمومی باید بهینه سازی و چابک سازی را انجام دهیم. این خط مشی ما برای امسال باید باشد که بهینه سازی و تحول اساسی را در شاخص های عمومی شاهد باشیم.

در این مراسم دکتر انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان  با اهدای لوحی تجلیل کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .