عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای مسکن استان گلستان برگزار شد


سومین جلسه شورای مسکن استان گلستان برگزار شد

سومین جلسه شورای مسکن استان گلستان برگزار شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری سومین جلسه شورای مسکن استان در سالجاری با حضور و ریاست  غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : "حسین محبوبی " مدیر کل راه و شهرسازی استان و دبیر شورای مسکن گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل گفت : این جلسه در روز گذشته در محل سالن اجتماعات استانداری با هفت دستور کار برگزار شد.

وی افزود: بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر استان ، تعیین تکلیفپروژه های باقی مانده سایت سعد آباد گرگان ، بررسی و اجرایی کردن تفاهم نامه فی ما بین استانداری و کمیته امداد استان جهت تامین واحد مسکونی برای نیازمندان از جمله مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

دبیر شورای مسکن استان بیان داشت : بررسی تفاهم نامه ایثار گران و اداره کل اوقاف و امور خیریه و چگونگی نحوه همکاری های بانک های عامل در خصوص تامین مسکن از دیگرموضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است جلسات شورای مسکن استان با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیری مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان و مدیران دستگاه های زیر بنایی و خدماتی استان برگزار می شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .