عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات روستاهای بخش وشمگیر از توابع شهرستان آق قلا


جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات روستاهای بخش وشمگیر از توابع شهرستان آق قلا

جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات روستاهای بخش وشمگیر از توابع شهرستان آق قلا

جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات روستاهای بخش وشمگیر با حضور امام جمعه، نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار آق قلا و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری شهرستان آق قلا برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، بهزاد صادقی مدیر امور آبفار شهرستان آق قلا با اعلام این خبر افزود: این جلسه درخصوص بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش وشمگیر بود که در ابتدا بخشدار به ارائه برخی مسائل این روستاها در حوزه آب ، راه روستایی ، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن و ... پرداخت .

صادقی اظهار داشت : درراستای رفع مشکل کمبود آب شرب این حوزه برنامه مطالعات آب شیرین کن مجتمع الغدیر در دست اجرا می باشد و همچنین تجهیز چاه آب شرب روستای حبیب ایشان از برنامه های آتی این مجموعه می باشد.

وی همچنین به حساسیت موضوع مدیریت مصرف آب اشاره داشت و گفت در شرایط فعلی برای تامین نیاز مردم به جای جستجوی منابع جدید آب بایستی در شیوه های رایج مصرف آب تجدید نظر شود و روشهای جدید و صحیح مدیریت مصرف آب را در پیش بگیریم .

در پایان هزارجریبی نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از فرماندار ، بخشدار و مسئولین ادارات درخصوص موارد مطرح شده سخنانی را بیان و قول مساعد داشتند تا درصورت نیاز به پیگیری وی همکاری و مساعدت لازم را نمایند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .