عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارکنان و مربیان استان و آموزشگاههای آزاد بخش خصوصی

پیام تبریک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان خطاب به:

کارکنان و مربیان استان و آموزشگاههای آزاد بخش خصوصی

 کارکنان و مربیان استان و آموزشگاههای آزاد بخش خصوصی

 

در پی بررسی عملکرد و امتیاز ارزشیابی سالانه و تلاش و همت والای کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان که موجب  کسب افتخار غرورانگیز دریافت تقدیرنامه رتبه دوم در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور در جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون ،کار و  رفاه اجتماعی گردید  ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با انتشار پیامی ضمن عرض تبریک  از زحمات تمامی کارکنان که در کسب این عنوان دخیل و مشارکت داشته اند تقدیر نمودند .

متن پیام بدین شرح است :

فضل الله یوتیه من یشاء والله واسعٌ علیم / بلی این چنین است فضل خدا که بر هر که خواهد نماید عطا

همکاران محترم

با سلام واحترام ،

به نام خداوند قادر متعال که همه هر چه داريم گوشه‌ای از الطاف بيکران اوست. پروردگاری که نعمت‌های بی‌شمارش را بر بندگانش ارزانی داشته و برکت را با تلاش و حرکت همراه و همقدم نموده است. قادر متعالی که از نشانه‌های کسب رضای او خدمت به بندگان اوست و نصب‌العين قرار دادن حريم و حرمت بندگان خداوند لايزال در هر کار و هر فعاليتی بر ما و بر همگان فرض و واجب است .

به ثمر نشستن زحمات خانواده ی بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان درانتخاب غرورانگیز این مجموعه در جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دستیابی به افتخار کسب رتبه در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور را خدمت تمامی همکاران گرامی اعم از معاونین ، رؤسای ، کارکنان ، مربیان و مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان تبریک و تهنیت عرض  می نمایم .

بر این باوریم تحصیل چنین افتخاری غرور انگیز تنها با حسن تدبیر و تلاش صادقانه ی تک تک همکاران خدوم خانواده بزرگ  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و اعتماد و توجه مجموعه مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای  کشور میسر می شود   .

امروز فارغ از نتایج ارزیابی و موفقیت به دست آمده ، شاکریم که فضای همدلی و تعاون در بین کارکنان،  محیط را برای رشد ، ارتقاء ودستیابی به اهداف بلند مدت و رسیدن به چشم انداز گفتمان مهارت آموزی یعنی تبدیل شدن به جامعه ای مهارت آموخته  آماده نموده است  .

امید است با تلاش همه همکاران شاهد پیشرفت در تمام سطوح باشیم . از خداوند سبحان توفیق شکر گزاری عملی نسبت به عنایات حضرتش را خواهان و برای تمامی خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  عزتمندی مسالت دارم.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .