عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و نماینده گنبد در مجلس شورای اسلامی


دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و نماینده گنبد در مجلس شورای اسلامی

دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و نماینده گنبد در مجلس شورای اسلامی

مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و طیار نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در این دیدار گفت: استان گلستان در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور در رده استان های برتر قرار گرفت ، و موفق به جذب کامل اعتبارت مرحله اول به میزان 162 میلیارد تومان با اشتغالزایی بیش از 3 هزار و 700 نفر شد که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبلغ 200 میلیارد ریال مازاد بر سهمیه اعتبار استان، به گلستان اختصاص داد و این اعتبار به بانک های عامل ابلاغ شد.

وی افزود: با تزریق منابع مالی و با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در روستاها، شاهد رشد و توسعه اقتصاد روستایی در استان خواهیم بود.

مازندرانی خاطرنشان کرد: تا کنون 7 هزار و 384 طرح به دبیرخانه واصل شده که تعداد 5 هزار و 656 طرح به بانک جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند که 2 هزار و 517 طرح به مبلغ 163 میلیارد و 200 میلیون تومان با اشتغالزایی 3 هزار و 732 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی تصریح کرد: در بحث تسهیلات اشتغال فراگیر نیز تا کنون 90 طرح به مبلغ 487 میلیارد ریال با اشتغالزایی 473 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: تقویت و توسعه تعاونی ها که از اصلی ترین مولفه های اقتصاد مقاومتی می باشند، نیازمند توجه ویژه همه مسئولین به خصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: قوانین و مقررات قدیمی در بخش تعاون وجود دارد که فعالیت تعاونگران را با کندی مواجه می کند و رفع این مشکل نیازمند اهتمام ویژه نمایندگان مجلس در اصلاح قانون بخش تعاون است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با تاکید بر ارتقای سطح فرهنگی و ورزشی کارگران و تعاونگران، گفت: سیاست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی این است تا از طریق ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی و رفاهی، این قشر زحمتکش و آسیب پذیر را حمایت کند.

مازندرانی در همین راستا افزود: انتظار ما از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این است تا در راستای ایجاد یک مرکز مناسب فرهنگی،رفاهی و ورزشی در گلستان پیگیری جدی و مستمر داشته باشند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 516
  • کد خبر : 52500