عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با فرماندار آق قلا


دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با فرماندار آق قلا

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با فرماندار آق قلا

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در صبح روز یکشنبه 6 آبان ماه به دیدار فرماندار آق قلا رفت و پیرامون توسعه و مسائل فرهنگی و هنری آن شهرستان به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ وجود پیوست های فرهنگی را در کنار کلیه پروژه های اقتصادی و عمرانی ضروری دانست.

وی با تاکید بر انجام مطالعه های تخصصی و بهره مندی از جامعه شناسان در انجام فعالیت های فرهنگی متناسب با هر اقلیم، گفت: با شناخت کافی باورها و آداب و رسوم و سنن هر اقلیم و استفاده از مشاورین مردم شناس و انسان شناس می توان قدم های بهتری را در مسیر ساختار سازی فرهنگ برداشت.

فرماندار آق قلا خصیصه اصلی فرهنگ را تغییر دانست و ادامه داد: بدور از دیکته کردن مسائل فرهنگی و با شناخت کافی از هر اقلیم و احترام به باورهای هر منطقه می توانیم فرهنگ و هنر را تقویت و آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

در ادامه دیدار عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اشاره به روان شناسی فرهنگی؛ اساس و بنیان جامعه هدف فرهنگ و ارشاد اسلامی را مردمی اعلام کرد و گفت: اساس و بنیان فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن ها ، موسسات و شرکت های مردمی بوده که از دل جامعه و مردم بیرون آمده و تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مدیری موفق است که در حوزه کاری خودش بتواند با تشکیل انجمن های متعدد، متنوع و منسجم فرهنگی و هنری هدفمند و تخصصی بتواند فضایی را برای بالندگی فرهنگ و هنر ایجاد کند.

این مدیر استانی در خاتمه ضمن درخواست حمایت فرماندار آق قلا از تشکیل و توسعه انجمن ها و تشکل های فرهنگی و هنری در آن شهرستان، حضور فرهنگ و ارشاد را در این میان حمایتی و هدایتی و نظارتی عنوان کرد و گفت:همواره کوشیده شده اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری به انجمن ها و موسسات واگذار شود.

شایان ذکر است بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری آق قلا،دیدار با همکاران فرهنگ و ارشاد اسلامی آق قلا و دیدار با دو هنرمند پیشکسوت از دیگر برنامه های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این روز بود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .