عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کودکان گمیشانی حامیان محیط‌ زیست


کودکان گمیشانی حامیان محیط‌ زیست

کودکان گمیشانی حامیان محیط‌ زیست

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گمیشان با همکاری ادارات محیط‌زیست، دامپزشکی و شرکت خدماتی سلامت گلستان اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری با موضوع محیط‌زیست کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان و به گفته‌ شهروز بائی مربی‌مسئول مرکز در این برنامه که با توجه به اهمیت محیط‌زیست و نقش آن در زندگی انسان‌ها و موجودات با حضور بیش از۶۰ کودک پسر و ۳۰ آموزگار برگزار شد، محمدیان مسئول آموزش اداره‌کل محیط‌زیست استان گلستان اقدام به برپایی کارگاهی با موضوع حفظ و مراقبت از محیط زیست، آب ، هوا، خاک، دریا و تالاب‌ها برای شرکت‌کنندگان کرد.

هم‌چنین اسمعیل پژوهنده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گمیشان در قالب کارگاه آموزشی برای معلمان و دانش‌آموزان در خصوص سلامت و مراقبت از حیوانات، دام‌ها و پرندگان به بیان مباحثی آموزشی پرداخت.

در ادامه علی بیانی رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان‌های گمیشان و بندرترکمن در خصوص روش‌های هم‌یاری و همکاری مردم در حفظ و حراست از محیط‌زیست با حاضران گفت‌وگو کرد.

در پایان بچه‌ها با حضور در ایستگاه نقاشی، بایدها و نبایدهایی را که در این کارگاه‌ها آموختند بر روی کاغذ به تصویر کشیدند.

کودکان گمیشانی حامیان محیط‌ زیست

 

کودکان گمیشانی حامیان محیط‌ زیست

 

کودکان گمیشانی حامیان محیط‌ زیست

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .