عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اداره کل ورزش و جوانان استان


امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اداره کل ورزش و جوانان استان

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اداره کل ورزش و جوانان استان

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از امضا تفاهم نامه همکاری آن اداره کل با اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در صبح روز چهارشنبه 9 آبان ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن تاکید به توجه ویژه به مسئله تزریق سلامتی، فرهنگ درست، نشاط و خودباوری، افتخار و هویت ملی در بین جوانان، هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک بین دو دستگاه را در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و افزود: تحقق منویات و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ع) و مقام معظم رهبری در جهت رشد کمی و کیفی فعالیت های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی به منظور گسترش اخلاق ورزشی و فضایل دینی در جامعه از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
وی با اشاره به اینکه در تفاهم نامه مورد نظر تنها کارکنان دو دستگاه لحاظ نشده اند و جامعه هدف هر دو اداره کل مقصود نظر هم هست، ادامه داد: استفاده از ظرفیت سمن ها در برگزاری و اطلاع رسانی برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، برپایی دوره های آموزشی فرهنگی و هنری و بهره مندی از ظرفیت های انجمن های فرهنگی و هنری از جمله مفاد تعهدات طرفین در تفاهم نامه است که می توان بدان اشاره کرد.
شایان ذکر است در پایان انعقاد تفاهم نامه هدیه ای فرهنگی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تقدیم شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .