عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره پویانمایی رضوی تا 14 آبان تمدید شد


مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره پویانمایی رضوی تا 14 آبان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره پویانمایی رضوی تا 14 آبان تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اشاره به استقبال گسترده هنرمندان پویانمایی از سراسر کشور ، گفت:آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 12 آبان تعیین شده بود که به دلیل همراهی و استقبال هنرمندان زمان ارسال آثار به مدت 2 روز و تا 14 آبان تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: هنرمندان مطرح کشوری در زمینه پویانمایی آثارفاخر و خلاقانه خود را  تا به امروز با مضامین مذهبی و در مدح خاندان نبوت و به ویژه امام رضا (ع) است به دبیرخانه ی جشنواره پویانمایی رضوی ارسال کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: تا کنون 168 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی پویانمایی رضوی ارسال شده که در زمان مقررمورد ارزیابی هیات داوران قرار خواهند گرفت.
وی افزود: از میان آثار ارسال شده 45 اثر در بخش فیلم و 123 اثر در بخش فیلم نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
این مدیر استانی با بیان اینکه داوری آثار توسط 3 تن از داوران مجرب انجام می شود، اظهار کرد: هنرمندان از  16 استان کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند که بیشترین تعداد آثار ارسالی متعلق به استان تهران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: دهمین جشنواره پویانمایی رضوی از سری برنامه های شانزدهمین  جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با هدف اشاعه فرهنگ منور رضوی در جامعه است، 21 و 22 آبان ماه سالجاری در استان گلستان،شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .