عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعلام برنامه های هفته جهانی کارآفرینی در گلستان


اعلام برنامه های هفته جهانی کارآفرینی در گلستان

اعلام برنامه های هفته جهانی کارآفرینی در گلستان

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در هفته جهانی کارآفرینی امسال بیش از 90 عنوان برنامه در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، موسی بی باک در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت و نقش کارآفرینی در توسعه و پیشرفت اقتصادی و ضرورت اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، در حوزه کارآفرینی ماندن سخت و دشوار بوده و کارآفرینانی که در این شرایط فعالیت می کنند، کارشان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه هفته کارآفرینی از 21 آبان ماه آغاز و تا 27 آبان ادامه خواهد داشت، افزود: در این ایام برنامه های متنوعی در راستای ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی پیش بینی شده است.
بی باک تصریح کرد: افتتاح کافه کارآفرینی، برگزاری همایش کارآفرینی و مدیریت مالی و برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با محیط کسب و کار برای دانش آموزان با عنوان"دانش آموزان امروز-کارآفرینان شایسته فردا" از جمله برنامه های این هفته است.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، دیگر برنامه های این هفته را بازدید از طرح های کارآفرینی موفق با همکاری دانشگاهها، برگزاری همایش بازار کار مهندسی پزشکی در دانشگاه و برگزاری کارگاه ایده پردازی خلاقانه در کارآفرینی برای جوانان عنوان کرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 531
  • کد خبر : 53329