عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 24 اکپیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان مستقر می شوند

با آغاز طرح راهداری زمستانی:

24 اکپیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان مستقر می شوند

24 اکپیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان مستقر می شوند

سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: همزمان با شروع فصل سرما و بارش های پاییزی و زمستانه، طرح راهداری زمستانه امسال با استقرار 24 اکیپ راهداری در طول راهها بویژه محورهای برفگیر استان اجرا خواهد شد.

"غلامرضا بیکی" در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان افزود: در این اکیپ ها 341 نفر با بکارگیری 163 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین کار راهداری زمستانه را انجام می دهند.

به گفته وی، این اکیپ ها در 24 راهدارخانه استان مستقر هستند و 1521 کیلومتر محور و 696 کیلومتر گردنه برفگیر را پوشش خواهند داد.

بیکی با بیان اینکه راهداری زمستانه به طور رسمی از اول آذرماه سال جاری به اجرا درمی آید، اظهارکرد: تمام تلاش راهداران بازنگهداشتن مسیرها و خدمات رسانی بموقع به کاربران جاده هاست و به همین دلیل راهداران در طول اجرای طرح راهداری زمستانه بخصوص در مواقع بحرانی در آماده باش کامل بسر می برند.

سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به هم استانی ها توصیه کرد که حتی الامکان از سفرهای غیرضروری در زمستان پرهیز کنند و در صورت سفر ضروری، برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها با سامانه 141 تماس حاصل نموده و تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .