عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیر کل زندان های استان گلستان از زندان مرکزی شهرستان گرگان


بازدید مدیر کل زندان های استان گلستان از زندان مرکزی شهرستان گرگان

علیرضا رضوانی مدیر کل زندان های استان : وضعیت اندرزگاه ها و اجرای برنامه های متنوع ، مناسب بوده است چون روحیه با نشاط و رضایت بخش آنها از عملکرد خوب و قابل تقدیر همکاران است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان : به منظور رسیدگی به وضعیت زندان مرکزی گرگان و دیدار وگفتگو مسئولان با مددجویان، رضوانی مدیر کل زندان های استان به صورت سرزده با همراهی گرگانی مدیر زندان از مجموعه  زندان مرکزی بازدید کردند و در جهت جلب رضایت مددجویان از وضعیت امکانات و توجه مسئولان به آنها گفتگو داشتند.
مدیر کل زندان های استان در روند کار عملیاتی مرکز مشاوره  زندان و اقدامات صورت گرفته در بهسازی واحد مشاوره و بهداری از مدیر زندان  تشکر کرد و افزود : برنامه ها و کلاس های آموزشی مرکز مشاوره و دیگر اندرزگاه ها از تنوع خوبی برخوردار است  و از روحیه با نشاط و میزان  رضایت بخشی و آگاهی مددجویان هم، این را نشان میدهد.
رضوانی همچنین در رابطه با روند پیشرفت  بهسازی  بهداری خطاب به گرگانی مدیر زندان گفت : با نظارت و دقت خوب شما پیشرفت بسیار مناسبی با توجه به رعایت مسائل امنیتی داشتید که بزودی با همت همکاران قابلیت بهره برداری را خواهد داشت و این نشان از زحمات و تلاش مدیر ، معاونین و سایر  همکارانتان است که قابل تقدیرند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 473
  • کد خبر : 53380