عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه بررسی واگذاری پروژه های نیمه تمام شرکت آبفاگلستان برگزار گردید


اولین جلسه بررسی واگذاری پروژه های نیمه تمام شرکت آبفاگلستان برگزار گردید

 
اولین جلسه بررسی واگذاری پروژه های نیمه تمام شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با استفاده از ظرفیت تبصره 19 قانون بودجه 97 کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان این جلسه با حضور مدیر عامل ، نمایندگان  امور اقتصاد دارایی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، استانداری، دادگستری و اتاق بازرگانی در محل ستاد شرکت برگزار شد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب با بیان اینکه اقدامات ارزنده شرکت در سطوح مختلف واگذاری در آغاز پروژه‌های جدید با مشارکت بخش خصوصی گفت: در حال حاضر با کمبود منابع مالی مواجه هستیم تمرکز صرف بر منابع دولتی و بی‌توجهی به امکانات بخش خصوصی اقدامی منطقی نیست و رویکرد بنگاه داری اقتصادی شرکت باید به سمت استفاده از بخش خصوصی باشد .
محمد هادی رحمتی افزود: خوشبختانه در دو سال گذشته این شرکت تجربیات ارزنده ای در واگذاری فعالیتها به بخش خصوصی و استفاده از سرمایه گذاری بخش غیر دولتی داشته است و در ادامه راه از ظرفیت تبصره 19 قانون بودجه سال 97 و قوانین بالادستی استفاده خواهد کرد .
 وی گفت با توجه به تاکید وزیر نیرو باید با برنامه‌ای مشخص به حوزه اجرا وارد شده و به سمت بخش‌هایی برویم که برای بخش خصوصی جذابیت داشته باشد و تلاش کنیم مشکلات پروژه های آب و فاضلاب  رفع گردد و زمینه خدمت رسانی بهتر به شهروندان فراهم گردد.
 در ادامه جلسه  مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت با اشاره بر استفاده از ظرفیت‌های آیین‌نامه تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۷ تصریح کرد: در حال حاضر بسترسازی و ایجاد انگیزه لازم برای جلب اعتماد بخش خصوصی سر لوحه کار این دفتر و استفاده از این ظرفیت قانونی یکی از دستاوردهای صنعت آب و فاضلاب به عنوان بنگاه اقتصادی می باشد .
علیرضا هژبری افزود، تلاش در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با استفاده از نقدینگی بخش خصوصی منجر به ایجاد اشتغال و درآمدزایی می‌شود و موفقیت در اجرای این هدف که در شرایط اقتصادی فعلی مورد اهتمام همه است و اراده‌ای جدی را می‌طلبد.
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 424
  • کد خبر : 53443