عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان خبر داد


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان خبر داد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان خبر داد

کسب رتبه برتر در نظر سنجی شاکیان در سطح ملی توسط معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندکانسازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان با اعلام خبر فوق گفت، نظر به اهمیت دریافت گزارشات مردمی، بالا بردن کیفیت رسیدگی به شکایات و تسریع در روند بررسی و اعلام نتایج پرونده ها در زمان معین به شهروندان وهمچنین با توجه به معرفی شاخص رضایتمندی بعنوان شاخص ملی در شرایط حساس کنونی کشور، سازمانهای صمت استانها بر اساس این شاخص مورد ارزیابی قرار گرفته اند که در این خصوص معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندکان سازمان صمت استان گلستان با عملکرد مناسب از طریق واگذاری فرمهای مرتبط و همچنین معرفی آدرس اینترنتی پورتال سازمان به مراجعه کنندگان به طریق شایسته شاکیان را ترغیب به ثبت نظرات خود در بخش نظر سنجی از شاکیان در شش ماهه نخست سال جاری نموده است.

وی با تاًکید بر اهمیت بررسی دقیق و بموقع گزارشات دریافتی پاسخگویی مناسب و نهایتاً کسب رضایت شهروندان را از اولویتهای کاری بازرسان این سازمان بر شمرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان افزود، در همین راستا از تاریخ 96 /10/24سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان با تلاش و زحمات مستمر و پیگیریهای مکرر کارکنان معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان با افزایش رضایتمندی شاکیان و مراجعه کنندگان موفق به کسب رتبه برتر کشور در بخش نظر سنجی از شاکیان گردید.

همچنان این مقام مسئول سامانه تلفنی 124 ستاد خبری سازمان را آماده پاسخگویی و دریافت هرگونه گزارش، شکایت و همچنین نقطه نظرات و پیشنهادات شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان گلستان دانست .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1919
  • کد خبر : 53542