عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همراه داشتن زنجیر چرخ بویژه در راههای کوهستانی گلستان الزامی است

با توجه به ریزش پراکنده برف و باران:

همراه داشتن زنجیر چرخ بویژه در راههای کوهستانی گلستان الزامی است

همراه داشتن زنجیر چرخ بویژه در راههای کوهستانی گلستان الزامی است

سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با توجه به بارش پراکنده برف و باران در طول راهها بویژه در محورهای کوهستانی استان، به همراه داشتن و آموختن نحوه بستن زنجیر چرخ را برای کاربران جاده ها در این شرایط الزامی دانست.

"غلامرضا بیکی" روز دوشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل متبوع گفت: از شب و روز گذشته شاهد ریزش پراکنده باران و برف بویژه در محورها و گردنه‌های برفگیر استان هستیم و هم‌اکنون نیز در محورهای کوهستانی چهارباغ و درازنو بارش برف ادامه دارد.

به گفته وی، وضعیت جوی راههای دیگر استان، تمام ابری و همراه با بارش پراکنده باران است به همین دلیل به هم استانی‌ها و هموطنانی که قصد عبور از جاده‌ها بویژه محورهای کوهستانی استان را دارند تقاضا می‌شود حتما زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات زمستانی خودرو و لباس گرم را به همراه داشته باشند.

بیکی همچنین به رانندگان توصیه کرد که حتما قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان با مرکز مدیریت راههای استان به شماره 32480019 و تلفن گویای 141 و شماره پیامکی 1000141 تماس حاصل نمایند.

استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که 1521 کیلومتر محور و 696 کیلومتر گردنه آن کوهستانی و برفگیر است.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .