عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نياز به تعامل، سازنده و تلاش مضاعف در حوزه ساخت و ساز استان داریم

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

نياز به تعامل، سازنده و تلاش مضاعف در حوزه ساخت و ساز استان داریم

نياز به تعامل، سازنده و تلاش مضاعف در حوزه ساخت و ساز استان داریم

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: براي حركت صحيح و دستيابي به نيازهاو رضايتمندي خدمت گيرندگان ورسیدن به ساخت و ساز مطلوب به همكاري و تعامل بيشتر كاري وتلاش مضاعف در عرصه ساخت و سازاستان نياز داريم.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "حسين محبوبي" مديركل راه وشهرسازي استان گلستان در ديدار با اعضاي جدید هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان، افزود: سازمان نظام مهندسي ساختمان را از بدنه مجموعه راه و شهرسازی می دانیم و امیدواریم با همت اعضای جدید هیات مدیره و عملکرد مضاعف در راستای رشد سازمانی قدم برداشته شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی سازمان در نحوه ارائه خدمات مهندسی افزود :روند اجرای شیوه نامه جدید ابلاغی به شکلی رقم خورد که امروز شاهد کندی در ارائه خدمات سازمان هستیم که امیدواریم دست در دست هم و با وحدت رویه و ارائه نظرات کارشناسی در جهت اصلاح و ارتقاء آن به نتایج دلخواه دست یابیم و شاهد ارتقاء و سرعت در خدمات باشیم .

وی در انتها ضمن توصیه در ارائه خدمات هرچه بهتر به مهندس      ان اهمیت ویژه مقوله های آموزشی و به روز رسانی علمی مهندسان و تسریع در ارائه خدمات مهندسی را یادآورشد .

حسین ویزواری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان: در این دیدار ضمن تقدیر از نحوه برگزاری انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره بیان داشت : برگزاری انتخابات در فضایی سالم و افزایش حوزه های انتخاباتی در جهت مشارکت همه مهندسان استان , احترام به جامعه مهندسی ساختمان بوده است .

وی افزود : با اجرای شیوه نامه جدید تغییرات گسترده ای در رویه اداری و ارائه خدمات مهندسی را شاهد هستیم که موجب بروز مشکلات برای سازمان شده است.

ویزواری باز بینی در تعرفه خدمات مهندسی و کاهش زمان صدور، تمدید و ارتقاء پروانه مهندسان را از جمله دغدغه های سازمان عنوان نمود.

در این جلسه دیگر اعضای هیات مدیره نیز نقطه نظرات خود را بیان نموده و طرفین در خصوص موارد مطروحه به بحث و گفتگو و ارائه راهکار مناسب پرداختند .

لازم به ذکر است که حکم 11 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل هیات مدیره دور هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در 4 رشته، بعد از برگزاری انتخابات در روز سه شنبه، 10 مهرماه ۹۷ در گرگان(اداره کل فنی و حرفه ای ) و 4 شهرستان شامل بندرترکمن (اداره راه و شهرسازی بندرترکمن) ، علی آباد کتول (دانشگاه آزاد اسلامی) ، گنبد (دانشگاه آزاد اسلامی ) و کلاله (اداره فنی و حرفه ای ) در سالجاری و پس از تایید هیات نظارت استان با امضای وزیر راه و شهرسازی به آنان اعطا گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .