عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه صلح وسازش در بیت امام جمعه گنبد برگزار شد


جلسه صلح وسازش در بیت امام جمعه گنبد برگزار شد

جلسه صلح وسازش در بیت امام جمعه گنبد برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبدکاووس : فرهنگ گذشت و عطوفت در میان مردم ما فرهنگ بجا و پسندیده ای است و اینکه لذتی که در گذشت می باشد در قصاص نیست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های گلستان  ؛ جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبدکاووس و مختاری مدیر زندان و رضایی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان و اعضای شورای حل اختلاف زندان و گنبد و خیر گنبدی و خانواده های 4 نفر از اولیای دم در بیت امام جمعه گنبد برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و مسئولان زندان و خانواده های اولیای دم در خصوص برگزاری این جلسه گفت : فرهنگ گذشت و عطوفت در میان مردم ما فرهنگ بجا و پسندیده ای است و اینکه لذتی که در گذشت می باشد در قصاص نیست. ایشان خاطر نشان شدند: این جلسات با هدف تسکین والتیام درد شما داغداران عزیز برگزار گردیده وشما عزیزان واقعا بزرگوار هستید که در این جلسه شرکت نموده اید.
در ادامه مختاری مدیر زندان گنبد گفت: هدف از برگزاری این جلسه همفکری ومشورت در خصوص تصمیمات این محکومین می باشد.قصاص واجرای حکم حق مسلم خانواده های شاکی می باشد ولی از طرفی گذشت وعفو در خصوص قصاص آرامش در خانواده اولیای دم نیز ایجاد می کند.
در ادامه با توجه به صحبت هایی که طرفین داشتند خانواده شکات با حضور در جلسات صلح وسازش برخی تعهدات وراهکارهای مبتنی که منجر به ارامش و تسکین روند روزمره زندگی آنان می شودرا تعیین نمایند.
گفتنی است این جلسات در راستای کاهش کینه توزی ها وآسیب های پرخطر وبررسی روند پرونده های طولانی در دستگاه های قضایی بشمار می رود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 625
  • کد خبر : 54049