عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه كميسيون ماده پنج گلستان برگزار شد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

چهارمین جلسه كميسيون ماده پنج گلستان برگزار شد

چهارمین جلسه كميسيون ماده پنج گلستان برگزار شد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان از برگزاري چهارمین جلسه كميسيون ماده پنج با 19 دستور کار خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان:"حسين محبوبي"مديركل راه وشهرسازي استان گلستان در گفتگو باپايگاه خبري اين اداره كل بيان داشت تغيير كاربري، افزايش و كاهش تراكم و افزايش سطح اشغال ملك و ساختمان در شهرستان های آزادشهر ، علی آباد کتول ،گنبد و شهرهای سرخنکلاته و نگین شهر ازجمله مواردي بود كه در اين جلسه به بحث و بررسي گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

دبير كميسيون ماده پنج استان گلستان يادآورشد در اين جلسه، رئیس  شوراي شهر و شهرهای اشاره شده حضور داشتند .

اين جلسه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، و ساير مديران كل عضو اين كميسيون اعم از دفتر فني استانداري، ميراث فرهنگي، حفاظت محيط زيست و روساي سازمان هاي جهاد كشاورزي و نظام مهندسي ساختمان و مدير عامل شركت آب فاضلاب شهري استان در محل دفتر استاندارگلستان برگزار شد.

كميسيون ماده 5 قانون تاسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران كميسيوني است براي بررسي و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار محترم و در غياب ايشان معاون امور عمراني استانداري بعنوان قائم مقام و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل مي شود و معاونت شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي نيز مسئوليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.

هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده 5به پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به نشانی www://golestanrud.ir مراجعه فرمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .