عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدرسه جای فراگرفتن درس زندگی در ابعاد مختلف است

محمد رضا وطنی:

مدرسه جای فراگرفتن درس زندگی در ابعاد مختلف است

مدرسه جای فراگرفتن درس زندگی در ابعاد مختلف است

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: خواندن و نوشتن تنها هدف تعریف شده برای آموزش و پرورش نیست بلکه مدرسه جای فراگرفتن درس زندگی در ابعاد مختلف است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان، محمدرضا وطنی در جلسه هم اندیشی با مدیر کل جمعیت هلال احمر گلستان بر تدوین و اجرای برنامه هایی در خصوص ورود هلال احمر در مدارس و اجرای آموزش ها به دانش آموزان ، معلمان و خانواده ها تاکید نمود.

وی با اشاره به تعداد دانش آموزان در مراکز روستایی و نبود برخی از امکانات ، ورود مربیان هلال احمر در این مدارس ضروری عنوان نمود و افزود: سیاست ما در آموزش و پرورش برداشتن دیوار مدارس و دعوت از دستگاه های موثر در تعلیم و تربیت بوده و هلال احمر با توجه به ماهیت وجودی و اهداف تعیین شده و هم سو بودن برخی ازاهداف تعریف شده در آموزش و پرورش می تواند حضورموثری در مدارس داشته باشد.

 وطنی در ادامه بابیان آموزش فرهنگ یاری رساندن به هم نوع و کمک به دیگران در مواقع مختلف زندگی گفت: خواندن و نوشتن تنها هدف تعریف شده برای آموزش و پرورش نیست بلکه مدرسه جای فراگرفتن درس زندگی در ابعاد مختلف است .

 مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه اذعان داشت: باتدوین برنامه های آموزشی و حضور مربیان هلال احمر می توانیم از ظرفیت های آموزش و پرورش در آموزش های همگانی برای دانش آموزان، معلمان و اولیاء استفاده نماییم و بتوانیم شهروند خوب و موثر برای جامعه تربیت کنیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .