عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چراغ سبز به بان شیمی به اخذ پروانه استاندارد حلال


چراغ سبز به بان شیمی به اخذ پروانه استاندارد حلال

در راستای حمایت از تولیدکننده‌های داخلی و تحقق شعار سال جاری مدیر کل استاندارد گلستان از شرکت دارویی به بان شیمی در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی در دیدار با حسن کرجالیان مدیر عامل شرکت به بان شیمی بر اهمیت کیفیت فرآورده ها و استمرار انطباق کیفیت کالا با استاندارد مربوطه به منظور حفظ بازار تاکید کرد و گفت: توسعه مباحث استانداردسازی، حضور موفق واحدهای تولیدی استان در سطح بازارهای داخلی و بازارهای هدف و گسترش صادرات باعث رونق و افزایش فعالیت واحدهای تولیدی می شود و رشد واحدهای تولیدی و خدماتی ،رتبه استان را در کشور ارتقاء می دهد.
مدیر کل استاندارد گلستان ضمن اشاره به اینکه استاندارد حلال به عنوان یک استاندارد جهانی معیار کیفیت غذای سالم و بهداشتی است، یادآور شد: استاندارد حلال یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های موفقیت صادرات یک کالا به کشورهای اسلامی محسوب می‌شود.
دبیرشورای استاندارد گلستان بر آمادگی و همکاری استاندارد گلستان در جهت اعطای پروانه استاندارد حلال و گواهی استاندارد محصولات دانش بنیان به شرکت به بان شیمی تاکید کرد.
حسن کرجالیان مدیر عامل شرکت به بان شیمی  نیز در این بازید گفت: شركت دارویی به بان شیمی به عنوان شرکتی دانش بنیان در زمینه تولید و سنتز مواد ضدعفونی کننده جدید در سال ۱۳۸۱ در شهرک صنعتی آق قلا تاسیس گردید که در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات مرتبط با افزایش ایمنی بهداشتی را تولید و به بازارهای منطقه عرضه می دارد.
وی ضمن استقبال از پیشنهاد مدیرکل استاندارد گلستان مبنی بر اخذ پروانه استاندارد حلال و گواهی استاندارد دانش بنیان ، آن را نیاز بازارهای کشور اسلامی دانست و گفت: با توجه به صادرات محصولات این شرکت به کشورهای منطقه، اخد پروانه استاندارد حلال می تواند پشتوانه خوبی در توسعه صادرات باشد.
در ادامه بازدید مدیرکل استاندارد و هئیت همراه  از قسمت های مختلف  شرکت به بان شیمی نظیر آزمایشگاه کنترل کیفی، خط تولید و ... بازدید کردند.
در این بازدید معاون ازیابی انطباق، رئیس اداره نظارت بر اجرای استانداردها، رئیس اداره امور آزمایشگاه ها، مسئول  و کارشناس روابط عمومی، کارشناس حلال و دانش بنیان اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی را همراهی کردند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .