عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با مردم در مراوه تپه برگزار شد

به منظور تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل مشترکین :

ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با مردم در مراوه تپه برگزار شد

ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با مردم در مراوه تپه برگزار شد

در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با مشترکین ، این هفته در مدیریت امور آبفار شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، این دیدارها که تا ظهر امروز به طولانجامید، به درخواست‌های مراجعان در حوزه آب شرب رسیدگی شد.

هرمزی در این دیدارها ضمن بررسی مشکلات مردمی، راهکارهای قانونی را ارائه داد تا این موارد پس از بررسی و کارشناسی به انجام برسد.

وی گفت: این دیدارها می تواند موجب تسهیل دسترسی مشترکین به مسئولان وخدمات رسانی مطلوبتر و پاسخگویی و پیگیری بهتر امور مردمی شود.
وی با بیان اینکه این دیدار ها نقش به سزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد ، اظهار داشت : خدمت به مردم و تلاش در جهت جلب رضایت آنان از سیاستهای اصلی دولت عدالت محور است که به جد در دستور کار مدیران قرار دارد .

هرمزی افزود:شرکت آبفارگلستان یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر هر هفته جلسات دیدار های مردمی با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه درستاد و شهرستان ها را در اولویت برنامه های کاری قرار داده است .

هرمزی این دیدارها و ملاقا تهای مردمی با مسئولین را عامل بسیار مهمی در کاهش مراجعات حضوری و پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع دانست.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .