عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین دوره مسابقات کارکنان دولت در استان گلستان در 8 رشته ورزشی برگزار می‌شود


سومین دوره مسابقات کارکنان دولت در استان گلستان در 8 رشته ورزشی برگزار می‌شود

 معاونت ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت : سومین دوره مسابقات کارکنان دولت به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دو بخش بانوان و آقایان در 8 رشته ورزشی برگزار می شود.کمال شجاعی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارکنان ساعات زیادی از وقت خود را در محیط کار صرف می کنند و فعالیت های جسمانی و ورزشی در بین کارکنان علاوه بر فواید فردی ، افزایش کارایی و فواید اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی افزود : این مسابقات با هدف ترویج ورزش و ارتقائ سطح سلامتی کارکنان دولت هر ساله با شعار (( اخلاق ، ورزش ، بهره وری )) در دو بخش آقایان و بانوان کارکنان دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

مسابقات بانوان در 6 رشته دارت ، آمادگی جسمانی ، بدمینتون ، والیبال ، طناب کشی ، تنیس روی میز و مسابقات آقایان در 8 رشته دارت ، آمادگی جسمانی ، بدمینتون ،والیبال ، طناب کشی ، تنیس روی میز ،فوتسال ، ورزش های زورخانه ای برگزار می شود.

معاونت ورزش همگانی گفت : در سومین دوره این مسابقات به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که از آبان ماه سال جاری با برگزاری مسابقات طناب کشی بانوان آغاز شد در مسابقات طناب کشی بانوان پنج تیم از ادارت کل ورزش و جوانان استان ، میراث فرهنگی ، راه آهن ، بانک مسکن ، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در سالن امام خمینی (ره ) حضور داشتند که با قهرمانی تیم اداره کل ورزش و جوانان استان به پایان رسید .

در طناب کشی آقایان تیم های از اتوبوسرانی ، دارایی ، سازمان مدیریت ، میراث فرهنگی ، بانک ملت و بانک مسکن ، کیمیا چوب حضور داشتند که تیم بانک ملت قهرمان شد.

مسابقات تنیس روی میز در بخش آقایان با حضور تیم هایی از ادارت بیمه سلامت ، دادگستری ، استانداری ، تیم صنعت، معدن و تجارت ، اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد در پایان تیم صنعت، معدن و تجارت به عنوان قهرمانی رسید.

درمسابقات دارت بانوان تیم استانداری به عنوان قهرمانی رسید. همچنین در مسابقات دارت آقایان نیز تیم دارت استانداری عنوان نخست از آن خود کرد.

در مسابقات والیبال بانوان تیم آموزش و پرورش قهرمان شد و به مسابقات کشوری راه یافت و در مسابقات والیبال آقایان که با حضور هفت تیم آموزش و پرورش ، علوم پزشکی ، سازمان مدیریت ،دانشگاه علوم کشاورزی ، شرکت گاز ، دادگستری ، نوسازی مدارس در حال برگزاریست.

مسابقات بدمینتون بانوان و آقایان در پایان همین هفته برگزار می گردد و مسابقات آمادگی جسمانی بانوان و آقایان و فوتسال و ورزش های زورخانه ای آقایان در هفته های آتی پیگیری می شود .

شایان ذکر است تیم های کسب کننده عنوان قهرمانی هر رشته ورزشی از استان گلستان به مسابقات کشوری اعزام می شوند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .