عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش شیفت کاری واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان


افزایش شیفت کاری واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان

افزایش شیفت کاری واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: گزارشات و بازدیدهای میدانی حاکی از افزایش شیفت کاری برخی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان، سیدرضا مسلمی عقیلی اظهار داشت: یکی از دلایل افزایش نوبت کاری این واحدهای تولیدی، رغبت بیشتر واحدها برای صادرات و به تبع آن رونق تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شده است.

به گفته وی اکنون شمار زیادی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان فعالیت خود را از یک به دو تا سه نوبت افزایش داده اند.

وی با گلایه از برخی افراد که عنوان می کنند واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان رونق چندانی ندارند، افزود: اکنون 30 درصد از واحدها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تعطیل یا کم کار هستند که در شرایط عادی هم تولید کننده نبودند و علت تعطیلی 60 درصد آن ها به کم تجربگی یا اختلافات درون مدیریتی برمی گردد.
مسلمی همچنین به برگزاری نخستین رویداد استارت آپی با محوریت صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی به منظور حمایت از واحدهای تولیدی مرتبط و فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان طی روزهای 27 تا 29 آذر ماه جاری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اشاره کرد و آن را فرصتی خوب بویژه برای جوانان خواند.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .